logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۵۴۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب زنجان،

ارائه مشاوره حقوقی رایگان از طریق سامانه تلفنی 129 در زنجان

ارائه-مشاوره-حقوقی-رایگان-از-طریق-سامانه-تلفنی-129-در-زنجان
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب زنجان با بیان اینکه واحد مشاوره حقوقی سامانه 129 به طور موقت دچار وقفه شده بود، گفت: مشاوره تلفنی رایگان حقوقی با شماره 129 در دهه فجر امسال مجددا ً شروع به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی دادگستری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب زنجان در مراسم شروع به کار مجدد سامانه مشاوره حقوقی رایگان از طریق سامانه تلفنی 129 گفت: مردم با تماس با شماره تلفن 129 می‌توانند مشاوره حقوقی رایگان از وکلا دریافت کنند.

بیشتر بخوانید

حسن بیگدلی با بیان اینکه واحد مشاوره حقوقی سامانه 129 به دلیل انتقال خطوط تلفن و تغییر مکان به طبقه دوم ساختمان دادگاه‌های عمومی و انقلاب زنجان به طور موقت دچار وقفه شده بود، گفت: مشاوره تلفنی رایگان حقوقی با شماره 129 در دهه فجر امسال مجددا ً شروع به کار کرد.

لیگدلی اظهار کرد: روزانه به طور متوسط حداقل 65 مورد مشاوره حقوقی رایگان توسط وکلای مرکز وکلای قوه قضاییه استان زنجان از طریق تلفن گویای 129 از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر به مردم ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سامانه 129 پاسخگوی مشکلات حقوقی مردم از سراسر کشور و یکی از مؤثرترین روش‌های عملی در جهت حل مشکل حقوقی آحاد مردم است

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر