logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۵۴۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

برجسته‌ترین شاخصه‌های قیام عاشورا اخلاص و عبودیت است

برجسته‌ترین-شاخصه‌های-قیام-عاشورا-اخلاص-و-عبودیت-است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سیدالشهدا(ع) به عنوان یکی از حجت‌های خدا، در پای‌بندی به صفات اخلاقی و انسانی، سرآمد عصر خود بود گفت: برجسته‌ترین شاخصه‌های قیام عاشورا اخلاص و عبودیت است.

 حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه دین اسلام با بعثت رسول خدا متولد و با قیام عاشورا به یک نظام دینی اسلامی تبدیل شده و نظام اسلامی برگرفته از آیات الهی و رهنمودهای ائمه اطهار(ع) می‌باشد گفت: مهمترین رکن نظام اسلامی پیاده سازی قوانین بر پایه احکام و معارف اسلامی در جامعه است.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: همه ائمه اطهار(ع) برای اینکه از اسلام ناب محمدی حمایت کنند در مسیر و مکتبی که توسط امام حسین|(ع) پایه ریزی شد حرکت و قدم نهادند.  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: روز مبارک سوم شعبان المعظم را که روز طلیعه پاسدار و پاسداری از مکتب مترقی اسلام است، به عموم هم میهنان و بخصوص پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌کنم و این روز مبارک با ولادت امام حسین(ع) همراه شده که ایشان تمام دارایی خود را در راه پیشرفت اسلام و جاودانگی سنت مهم امر به معروف و نهیی از منکر تقدیم اسلام کردند.  

حجت‌الاسلام بیگدلی افزود: سیدالشهدا(ع) به عنوان یکی از حجت‌های خدا، در پای‌بندی به صفات اخلاقی و انسانی، سرآمد عصر خود بود. آن حضرت با قیام خود در برابر عدالت‌ستیزی و ستم‌گری بنی امیه، نمونه کامل اخلاص در عمل و تسلیم و رضا در برابر مشیت و خواست الهی را به نمایش گذاشت.  

وی گفت: افراد بسیاری در جامعه همه وجود که جان خود را برای پا برجا ماندن مکتب امام حسین(ع) گذاشتند تا رسالت امام حسین(ع) جاویدان بماند و در این راه به درجه رفیع شهادت نیز رسیدند.  

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان  تصریح کرد: از جمله این افراد شهید سردار سلیمانی، شهید حججی و شهدای استان زنجان هستند که همه برای پا برجا ماندن مکتب والای سید الشهدا(ع) و احیای دین پا به عرصه جهاد گذاشتند و پیروز میدان بودند و سرانجام و در این راه به شهادت رسیدند.  

حجت‌الاسلام بیگدلی ابراز کرد: باید باور کنیم اگر پیرو خط حسین(ع) و اهل بیت(ع) باشیم جاوید و باقی خواهیم ماند و هر کس از قطار اهل بیت(ع) پیاده شود هم دنیا و هم آخرت خود را از دست داده است.  

وی اضافه کرد: نمونه‌هایی از افراد که امروز از آنها به دلیل کارهایی خبیث که در گذشته انجام داده‌اند می‌توان نام برد نظام شاهنشاهی و رژیم بعثی بود آنها جنایات فجیع را در کشور خلق کردند.  

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان  عنوان کرد: برجسته‌ترین شاخصه‌های قیام عاشورا و امام حسین(ع) عبودیت و اخلاص است و همه حرکت امام حسین(ع) بندگی خدا است.  

حجت‌الاسلام بیگدلی ابراز کرد: در نگاه معصومین نیز امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که خداوند انجام آن را از پیامبرانش خواسته است و کسی که به انجام این برنامه‌های الهی همت گمارد، در واقع همگام با انبیای الهی به اجرای رسالت عظیم آنان پرداخته و به تعبیر رسول خدا، خلیفه خدا و رسولش خواهد شد.  

وی گفت: امروزه دشمنان اسلام در اتاق فکرها و با استفاده از ابزارهای روز و غول‌های رسانه‌ای تمام تلاششان در منحرف کردند جامعه از توجه به اسلام و معارف آن است.  

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: برنامه دیگر دشمنان برای انتخابات پیش رو است که باید تمام جوانب این کارها را مد نظر داشت و شرکت در انتخابات یک امری لازم و ضروری برای جامعه است که حضور پر رنگ مردم در صحنه‌ها امید دشمنان را مثل همیشه ناامید خواهد کرد.     

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر