logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۵۴۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان مطرح کرد:

تامین بخش اعظمی از اعتبارات پروژه‌های راهسازی از محل ملی

تامین-بخش-اعظمی-از-اعتبارات-پروژه‌های-راهسازی-از-محل-ملی
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر اینکه بخش اعظمی از اعتبارات پروژه‌های راهسازی از محل ملی تامین می‌شود، گفت: بخش راه یکی از مولفه‌های مهم اصلی توسعه هر کشوری است و وجود راه برای هر منطقه یک سرمایه ارزشمند است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه خبری راه و شهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی در برنامه گفتگوی «دستاورد» در محل شبکه اشراق، با تاکید بر اینکه بخش اعظمی از پروژه‌های راهسازی از اعتبارات ملی تامین می‌شود، گفت: بخش راه یکی از مولفه‌های مهم اصلی توسعه هر کشوری است و وجود راه برای هر منطقه یک سرمایه ارزشمند است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از اقداماتی که در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام می‌شود در بخش راه و راهسازی است، تصریح کرد: ساخت راه در بخش‌های آزاد راه، بزرگراه و راه‌های اصلی بر عهده اداره کل راه و شهرسازی است ولی نگهداری راه‌ها در تمام بخش‌های راه بر عهده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان از موقعیت جغرافیایی استثنایی برخودار است، گفت: این استان مرکز اتصال استان‌های شمالغرب به پایتخت است و در این میان می‌طلبد به توسعه بهبود راه‌ها توجه ویژه‌ای شود.

وی، به میزان طول شبکه راه‌های استان زنجان اشاره کرد و افزود: این استان «۲۰۰ کیلومتر» آزاد راه، «۱۳۰کیلومتر» بزرگراه، «۳۵۰ کیلومتر» راه اصلی، «۷۵۰ کیلومتر » راه فرعی و «۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر» راه روستایی دارد.

اسماعیلی با بیان اینکه حوزه استحفاظی استان زنجان در بخش آزاد راهی تکمیل شده است، گفت: از این میزان ۱۰۰ کیلومتر آزادراه زنجان به سمت تهران بوده و ۱۰۰ کیلومتر هم به سمت استان آذربایجان شرقی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر