logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۵۳۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار هیدج:

عملیات اجرایی بازگشایی کمربندی شرقی شهر هیدج آغاز شد

عملیات-اجرایی-بازگشایی-کمربندی-شرقی-شهر-هیدج-آغاز-شد
شهردار هیدج گفت: عملیات اجرایی بازگشایی کمربندی شرقی حدفاصل بلوار شهدا و بلوار کنگره ۶۰ به زودی آغاز می‌شود.

علی کاظمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: همزمان با دهه فجر آیین کلنگ‌زنی پروژه احداث مصلی نماز آرامستان باغ فردوس هیدج انجام شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مدت زمان اجرای این پروژه ۳ ماهه خواهد بود، گفت: مساحت کلی پروژه ۶۵۰ مترمربع بوده و پوشش به صورت سازه فضاکار است.

کاظمی خاطرنشان کرد: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه ۴ میلیارد تومان بوده و از محل اعتبارات داخلی شهرداری تأمین خواهد شد.

شهردار هیدج افزود: عملیات اجرایی بازگشایی کمربندی شرقی حدفاصل بلوار شهدا و بلوار کنگره ۶۰ به زودی آغاز می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر و پیگیری‌های کمیته تملک شهرداری پروژه تملک و بازگشایی کمربندی شرقی حدفاصل بلوار شهدا و بلوار کنگره ۶۰ به مناسبت دهه مبارک فجر کلنگ‌زنی شد و پروژه تملک و بازگشایی کمربندی شرقی به طول ۴۰۰ متر آغاز شد.

کاظمی پایان خاطر نشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران توانسته است با بر هم زدن معادلات قدرت جهانی، بیش از هر زمان دیگری جایگاه تاثیرگذار و تعیین‌کننده خود در عرصه تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را تحکیم بخشد و با پیام الهام‌بخش و عزت‌آفرین خود، حرکت نوین عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی و ندای حق‌طلبانه ملت‌های ستمدیده و مظلوم را به گوش جهانیان برساند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر