logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۵۳۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

حضور مردم در انتخابات پاسخی به نقشه‌های دشمنان است

حضور-مردم-در-انتخابات-پاسخی-به-نقشه‌های-دشمنان-است
استاندار زنجان گفت: ۴۵ سال گذشته اقدامات متعددی در کشور انجام گرفته و کارهای زیادی هم باقی مانده و در این میان حضور مردم در صحنه‌ها به ویژه انتخابات پاسخی محکم به نقشه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی شامگاه سه‌ شنبه در جمع نمازگزاران مسجد مسلم‌ابن عقیل منطقه کوچمشکی زنجان به ایام‌الله دهه‌فجر اشاره کرد و افزود: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد که طی آن وقایع متعددی نظیر جنگ هشت ساله، تحریم‌های ظالمانه و مشکلات عدیده‌ای را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید

وی با نگاهی به گذشت تاریخ ایران، اضافه کرد: همواره مبارزه و پایمردی در بین ایرانیان وجود داشته و برای استقلال و خود اتکایی خود هزینه‌‌های زیادی داده‌اند.

این مسئول به اهمیت بالای انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات به معنی شرکت در تعیین سرنوشت خود است و اهمیت بسیار زیادی دارد و حضور سلایق مختلف در آن از دستاوردهای انقلاب است.

افشارچی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو از ابعاد مختلف ارزشمند و دارای اهمیت است، افزود: انتخاب نماینده اصلح و شایسته مهم است و این موضوع باید مورد توجه‌ مردم قرار گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه اقدامات مختلفی برای توسعه استان انجام گرفته و اقدامات زیادی هم باقی مانده است، افزود: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان ۴۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب شهری به بهره‌برداری رسید.

استاندار زنجان ادامه داد: موضوع ساماندهی و بهسازی فاضلاب در منطقه کوچمشکی و سایر نقاط شهری زنجان مورد توجه است و در دستور کار شرکت آب فاضلاب استان قرار دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی برای رفع مشکلات این منطقه در نظر گرفته شده است، گفت: تلاش می‌شود با اقداماتی ارزش افزوده این منطقه ارتقا یابد و همچنین گشایش‌های محلی و منطقه‌ای ایجاد شود.

افشارچی افزود: تصمیمات محوری در این منطقه لحاظ شده است که اخذ مجوز از مراجع بالادستی، این مهم را محقق خواهد کرد.

این مسئول یاد آور شد: با وجود مشکلات متعدد، اقداماتی برای عدالت‌گستری در مناطق مختلف به ویژه روستاها مورد توجه قرار گرفته است.

وی گاز‌رسانی به روستاها و کاهش تنش آبی را از برنامه‌های مهم استان عنوان و خاطر نشان کرد: این مهم در دهه فجر امسال نمود بیشتری یافته است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر