logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۵۳۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره مدیریت راه‌های استان زنجان:

تردد در محورهای روستایی با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

تردد-در-محورهای-روستایی-با-زنجیر-چرخ-امکان‌پذیر-است
رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه همه راه‌های روستایی استان درگیر کولاک شدید هستند گفت: تردد در محورهای روستایی با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، محمد محمدی، رئیس اداره مدیریت راه‌های این اداره کل با اشاره به بارش سنگین برف که از چند روز گذشته در مناطق مختلف استان آغاز شده‌ است، گفت: به‌علت بارش سنگین برف و کولاک شدید، محورهای دندی_تخت سلیمان و تهم-چورزق مسدود است و در گردنه‌ها و محورهای کوهستانی هم باد و کولاک شدید گزارش شده‌ است.

بیشتر بخوانید

وی اظهار کرد: راهداران با تمام توان و امکانات موجود در راه‌های استان حضور دارند و اقدام به بازگشایی راه‌های ارتباطی استان می‌کنند.

محمدی تصریح‌کرد: تردد در آزاد‌راه زنجان_تبریز و زنجان_قزوین به صورت عادی و روان در جریان است و اولویت در بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی است و در ادامه راه‌های روستایی بازگشایی می‌شود.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به شهروندان توصیه کرد با توجه به کاهش دید افقی رانندگان در جاده‌ها حتماً از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و قبل از سفر از طریق وب سایت ۱۴۱.ir و یا تماس با شماره تلفن ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان اطلاع یابند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر