logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۵۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد

ضرورت نظارت بر نمازخانه‌های بین‌راهی/ مردم مشکلات را به سامانه ۳۰۰۰۷۰۷۰ پیامک کنند

ضرورت-نظارت-بر-نمازخانه‌های-بین‌راهی-مردم-مشکلات-را-به-سامانه-۳۰۰۰۷۰۷۰-پیامک-کنند-

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان برضرورت نظارت بر نمازخانه های بین راهی تاکید کرد و گفت: شهروندان می‌توانند مشکلات  نمازخانه‌‌های بین‌راهی را به شماره ۳۰۰۰۷۰۷۰ پیامک کنند.

به گزارش موج رسا; محمدرضا آقاخانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سامانه ۳۰۰۰۷۰۷۰به منظور رسیدگی و نظارت بیشتر بر وضعیت مساجد و نمازخانه های بین راهی و دریافت  نظرات، انتقادات و پیشنهادات هموطنان  راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه همه شركت هاي مسافربري استان موظف هستند نسبت به تنظيم برنامه حركت اتوبوس هاي بين شهري و عدم تقارن آن با زمان اذان و اوقات شرعي اقدام کنند،تصریح کرد:همشهریان می بایست انتقادات وپیشنهادات خود را با مشخصات مکانی دقیق به این سامانه ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: ستاد ساماندهی نمازخانه های بین راهی متشکل ازنمایندگان دستگاه های ذی ربط به صورت منظم و مستمر در تمامی ایام سال از همه نمازخانه های بین راهی استان زنجان بازدید می کنند ومسایل و مشکلات این نمازخانه ها با صورت جلسه ای به مدیران نمازخانه های منعکس و آنان متعهد می شوند در اولین فرصت نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر