logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۵۳۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر خبر داد:

پرداخت ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان ابهری

پرداخت-۵۴-میلیارد-تومان-تسهیلات-به-مددجویان-ابهری
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ابهر گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای ایجاد، راه‌اندازی و پایدارسازی ۶۱۵ طرح از مشاغل مددجویان، ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

ابوالفضل احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای ایجاد، راه‌اندازی و پایدارسازی ۶۱۵ طرح از مشاغل مددجویان، ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید

وی با تأکید براینکه مسأله اشتغال در صدر برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد، اظهار داشت: با همراهی بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات و دستگاه‌هایی همچون فنی‌ و حرفه‌ای در ارائه گواهی مهارت، بسترهای لازم برای ورود مددجویان به عرصه اشتغال فراهم می‌شود. 

احمدی با بیان اینکه در این مدت اعتباری بالغ ۵۴ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان تحت حمایت، تسهیلات پرداخت شده است، ادامه داد: متقاضیان دریافت وام اشتغال در ۵ دهک پایین درآمدی جامعه نیز، با داشتن شرایطی از جمله سرپرست خانواده، عدم بیمه اجباری و ارائه جواز شغلی معتبر می‌توانند نسبت به ارائه درخواست تسهیلات اقدام تا سایر مراحل آن و تأیید ناظر طرح انجام پذیرد. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ابهر همچنین به دو مسیر مهم برای ایجاد و پایدارسازی مشاغل اشاره کرد و افزود: با شناسایی شرکت‌هایی که می‌توانند از طریق زنجیره‌های تولید زمینه اشتغال را فراهم کنند و از طرفی برای پشتیبانی از فروش محصولات و تولیدات مددجویان، در بستر فضای مجازی، ارتباطات خوبی برقرار شده است. 

این مسئول بیشترین اشتغال مددجویی را در زمینه مشاغل خدماتی عنوان کرد و گفت: در این مدت ۳۰۶ مددجو در زمینه مشاغل خدماتی، ۳۱ نفر در زمینه فرش و گلیم و صنایع دستی و ۶۲ مورد در حوزه پرورش دام، طیور، آبزیان و زنبورداری همچنین ۲۱۶ فرصت شغلی در زمینه حمل و نقل و صنعت، ایجاد شده است.

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ ]
سلام آیا واقعا بافندهارو حمایت می کنید من خودم تابلو فرش می بافم ....واقعا به اونا وام میدید اگه اینجوری هستش ما رو هم حمایت کنید چون من واقعآ نیاز به وام دارم الان هم که مریض شدم دیگه چی بگم
[ نام : رجبی ] [ ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ ]
سلام اگه مامددجویه کمیته امداد نباشیم میتوانیم تسهیلات ازکمیته امداد دریافت کنیم
فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴