logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۵۳۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

واژگونی سمند 4 مصدوم و یک کشته بر جا گذاشت

واژگونی-سمند-4-مصدوم-و-یک-کشته-بر-جا-گذاشت-
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه بیشتر تصادفات جاده‌ای در اثر عدم رعایت قوانین رخ می‌دهد گفت: واژگونی سمند در جاده قديم زنجان ابهر 4 مصدوم و یک کشته بر جا گذاشت.

داریوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه این حادثه ناگوار در تاریخ 16 بهمن ماه ساعت 03:07 دقیقه به وقوع پیوسته است گفت: متاسفانه این حادثه منجر به مرگ یک نفر و مصدومیت چهار نفر شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اقدامات اولیه توسط نیروهای اورژانس مستقر در محل انجام شد و این حادثه در جاده قديم زتجان ابهر بالاتر از روستای ديزج آباد گزارش شده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: تعداد آمبولانس‌های اعزامي به محل حادثه 3 کد فاتح، پونک و صبا است.

تقی‌لو ابراز کرد: 4 نفر از مصدومين حادثه پس از انجام  اقدامات درمانی پيش بيمارستانی توسط  کدهای فاتح دو مصدوم(خانم 35 ساله- آقا40 ساله)، پونک يک مصدوم(خانم35ساله) وصبا يک مصدوم (خانم 33ساله) پس از اقدامات اوليه درمانی به بيمارستان موسوی منتقل شدند و متاسفانه يک کودک(خانم 5 ساله) فوت کرده است.

وی افزود: در ۹ ماهه امسال ۱۴۰ هزار و ۶۶۷ مورد تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان انجام شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  ۲ درصدی افزایش داشته است و از مجموع تماس‌های به ثبت رسیده ۴۴ هزار و ۲۳۰ مورد به ماموریت منجر شده است.

 رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود: آمار ماموریت‌های ترافیکی جاده‌ای در 9 ماهه اخیر 5 هزار و ۲۵۸ مورد با ۶ هزار و ۹۷۱ مصدوم و تعداد ماموریت‌های غیرترافیکی جاده‌ای نیز ۱۳ هزار و ۶۱۵مورد با ۱۱ هزار است.

تقی‌لو ابراز کرد: در 9 ماهه اخیر سال  آمار به دست آمده از تعداد ماموریت‌های ترافیکی شهری در استان زنجان شامل پنج هزار و ۶۰۱ مورد با ۶ هزار و ۴۹۵ مصدوم بوده و تعداد ماموریت‌های غیرترافیکی شهری نیز ۲۵ هزار رو ۲۴ مورد با ۲۱ هزار و ۸۵۳مصدوم است و تعداد  ۸۲۰ مصدوم در جاده‌های مواصلاتی استان ثبت شده است. 

وی گفت: تعداد ماموریت‌های شهری ۳۰ هزار و ۶۲۵ مورد و تعداد ماموریت‌های جاده‌ای نیز ۱۸ هزار و ۸۷۳ مورد بوده که در مقایسه با سال گذشته به ترتیب ۲ و پنج درصد افزایش داشته است.   

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر