logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۵۲۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

دلسرد کردن مردم از انتخابات اهداف جبهه استکبار است

دلسرد-کردن-مردم-از-انتخابات-اهداف-جبهه-استکبار-است
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه دلسرد کردن مردم از انتخابات اهداف جبهه استکبار است گفت: امروز همه ما وظیفه داریم دیگران را به شرکت در انتخابات ترغیب و تشویق کنیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: امروز همه ما وظیفه داریم و باید احساس تکلیف کنیم و دیگران را به شرکت در انتخابات به عنوان بزرگ‌ترین معروف تشویق و ترغیب کنیم.

بیشتر بخوانید

وی تاکید کرد: این همان تواصی به حق است و دلسرد و ناامید کردن آن‌ها بزرگ‌ترین منکر و عدم التزام به انقلاب و همراهی با جبهه استکبار است.

 امام جمعه ماهنشان: ضمن گرامی‌داشت دهه مبارک فجر گفت: به شهدای با عظمت انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم.

وی با بیان اینکه نسل انقلابی باید برای نسل جدید تبیین کند که چرا انقلاب اتفاق افتاد، عنوان کرد: این انقلاب، انقلاب آرمانی است و لذا هزینه بسیار آرمانی برای ایجاد و نگه‌داری از آن پرداخت شده است. حجت‌الاسلام علی‌اکبری افزود: استکبار جهانی در طول ۴۵ سال عمر انقلاب از هیچ ضربه، خیانت و هجمه به ایران انقلابی مضایقه نکرده است.

وی تصریح کرد: جشن‌های انقلاب امسال باید باشکوه‌تر و با محتواتر از سال‌های گذشته صورت گیرد چون دشمن به دنبال انحراف و تحریف بوده است.

امام جمعه ماهنشان ابراز کرد: ما در مقابل تحریف دشمن باید یادآور ایام‌الله باشیم و در این جهت تبیین‌گری نماییم.

وی تاکید کرد: از همشهریان می‌خواهیم یک پرچم جمهوری اسلامی ایران را سر درب منزل الصاق نماید تا نشانه پیروزی و جشن و شادی باشد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری عنوان کرد: قرار گرفتن ماهواره‌های ایرانی با ماهواره‌برهای بومی در فضا یک موفقیت بزرگ می‌باشد.

وی ادامه داد: زیرا فضا یک ثروت خدادادی است و استفاده ایران از فضا نیز بهره‌مندی علمی می‌باشد. 

امام جمعه ماهنشان تصریح کرد: فناوری فضایی جزو فناوریی‌‌های سطح بالایی است که تعداد بسیار اندکی از کشورهای جهان توانستند وارد این قلمرو شوند.

وی اظهار داشت: اما عصبانیت دشمن به خاطر دستیابی ایران به این پیشرفت‌ها با وجود ۴.۵ دهه تحریم، تهدید و فشار حاوی یک پیام مهم است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری گفت: این پیام مهم و راهبردی این است که می‌توان هم استقلال سیاسی داشت و هم به آمریکا و غرب وابسته نبود.

وی تاکید کرد: از پانزدهم مهر ماه تاکنون آمریکا حدود ۱۷۰ بار مورد حمله قرار گرفته که تماماً در عراق و سوریه بوده است.

امام جمعه ماهنشان مطرح کرد: اما حمله به برج ۲۲ در اردن که توسط گروه مقاومت انجام گرفته حاوی یک پیام است.

وی تصریح کرد: این پیام این است که مسیر شرکت‌های صهیونیستی با پل زمینی که از بنادر امارات به سمت فلسطین اشغالی می‌رساند قابل انسداد بوده است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری بیان کرد: این مسیر‌ها در تیررس مقاومت می‌باشد به همین خاطر آمریکا چنان عصبانی شده است‌.

وی افزود: هدف اصلی رژیم صهیونیستی نسل کشی و کوچ اجباری فلسطینیان می‌باشد.

امام جمعه ماهنشان گفت: بمباران فسفری اطراف مرزهای سرزمین‌های اشغالی با غزه و لبنان می‌تواند با هدف ایجاد منطقه حائل غیرقابل سکونت صورت گردد.

وی ابراز کرد: بیست و پنجم رجب شهادت امام موسی‌کاظم (ع) را تسلیت عرض می‌نماییم‌.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری افزود: زندان‌های طولانی امام کاظم (ع) گویای خطرات و مشکلاتی است که وجود مبارک آن حضرت برای جریان طاغوت داشته است.

وی تصریح کرد: جهاد و مبارزه در سراسر عمر مبارک ایشان و کوشش بی قید و شرط در راه خدا و نهراسیدن از مشکلات و قدرت‌ها خصوصیات ایشان بوده است

امام جمعه ماهنشان بیان کرد: چهارشنبه بیست و ششم رجب سالروز وفات حضرت ابوطالب (ع) را تسلیت عرض می‌نمایم.

وی خاطر نشان کرد: شبه‌انگیزی در ایمان حضرت ابوطالب(ع) ریشه سیاسی دارد.

حجت‌الاسلام علی اکبری ادامه داد: چرا که حضرت ابوطالب (ع) در نگاه معاندین بزرگ‌ترین جرم را دارد و آن اینکه ایشان پدر بزرگوار حضرت امیرالمومنین است.

وی ابراز کرد: پنجشنبه مبعث رسول مکرم اسلام را تبریک عرض می‌نمایم.

امام جمعه ماهنشان مطرح کرد: مبعث، شریف‌ترین روز در سرتاسر دهر می‌باشد چون حادثه‌ای عظیم‌تر از بعثت رسول مکرم اسلام اتفاق نیفتاده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر