logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۵۲۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار زنجان:

شهرداری زنجان در آماده‌باش است

شهرداری-زنجان-در-آماده‌باش-است
شهردار زنجان گفت: با توجه به آغاز بارش برف شهرداری با 800 نیرو و 169 دستگاه ماشین‌آلات در اماده باش به سر می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از روابط عمومی شهرداری زنجان؛ علیرضا فیروزفر با اشاره به آغاز بارش رحمت الهی از ساعت اولیه صبح امروز اظهار کرد: خوشبتانه از دو روز گذشته آمادگی برای ارائه خدمات به شهروندان را داشتیم و در حال حاضر نیز مشکلی به لحاظ عبور و مرور وجود ندارد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه نیروهای خدماتی شهرداری در چهار منطقه شهر زنجان در حال انجام عملیات زمستانی هستند، افزود: در حال حاضر شهر زنجان در وضعیت آرامی به سر برده و مشکل خاصی وجود ندارد.

شهردار زنجان از آمادگی 800 نیرو و 169دستگاه ماشین‌آلات تا پایان زمستان خبر داد و اضافه کرد: در صورت ادامه بارش برف بلافاصله عملیات مختلف از جمله محلول پاشی، نمک پاشی، تیغه‌زنی و پاروزنی توسط نیروهای خدوم شهرداری انجام می‌شود.

وی افزود:با هدف تسهیل امور شهروندان کیسه‌های شن و نمک به تعداد کافی در نقاط مختلف معابر اصلی و فرعی و پل‌های فلزی عابر پیاده جانمایی شده است.

فیروزفر در ارتباط با معابر مشکل‌دار شهر زنجان در بحث آبگرفتگی نیز گفت: از سال گذشته اقدامات مربوط به حل مشکلات شهری انجام شده و بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی کوچک و بزرگ اجرایی شد.

وی ادامه داد: امروز برای آب‌های ناشی از ذوب برف مشکلی نداریم و برای بارندگی‌های با سطوح مختلف نیز شهر آماده شده است.

لازم به ذکر است؛ سامانه ۱۳۷ برای رسیدگی به درخواست‌های مردم راه‌اندازی شده و در کوتاهترین زمان ممکن پس از تماس، مردم می‌توانند از خدمات شهرداری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر