logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۵۲۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس راه و شهرسازی شهرستان ابهر:

۵ هکتار از اراضی ملی و دولتی ابهر رفع تصرف شد

۵-هکتار-از-اراضی-ملی-و-دولتی-ابهر-رفع-تصرف-شد
رئیس راه و شهرسازی شهرستان ابهر گفت: ۵ هکتار از اراضی ملی و دولتی شهرستان ابهر به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان رفع تصرف شد.

حمیدرضا سرداریان اصفهانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اهمیت و ضرورت حفاظت از اراضی ملی و دولتی شهرستان اظهار کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در سراسر شهرستان ابهر به صورت پیمایش روزانه در حال گشت‌زنی برای رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش هستند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع به میزان ۵ هکتار از اراضی ملی و دولتی شهرستان ابهر در گستره شهرستان، با هوشیاری و تلاش عوامل یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی شهرستان ابهر از چنگال متصرفان خارج و رفع تصرف شده است. 

سرداریان اصفهانی با بیان اینکه ارزش این اراضی رفع تصرف شده بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: بازگشت این اراضی به بیت‌المال با اجرای ۳ فقره حکم قطعی قضائی و ۳ مورد رفع تصرف فوری انجام شده است. 

رئیس راه و شهرسازی شهرستان ابهر بیان کرد: علاوه بر این موارد با پیگیری‌های به عمل آمده از ابتدای سال جاری ۸ فقره پرونده قضائی کیفری (جرایم مشهود) برای رفع تصرف اراضی ملی و دولتی شهرستان ابهر تشکیل شده است. 

وی با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند، گفت: این اداره‌ از اراضی ملی و متعلق به دولت با آمادگی کامل حفاظت و حراست می‌کند و با هرگونه دخل و تصرف در این اراضی و زمین‌خواری به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی ندارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر