logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۵۲۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

مدرسه ۱۲ کلاسه دندی دهه فجر افتتاح می‌شود

مدرسه-۱۲-کلاسه-دندی-دهه-فجر-افتتاح-می‌شود
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه چندین مدرسه جهت افتتاح در ایام الله دهه فجر آماده بهره‌برداری خواهد شد گفت: مدرسه ۱۲ کلاسه سردار سلیمانی شهر دندی دهه فجر افتتاح می‌شود.

حمیدرضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه یکی از پروژه استانی متمرکز مدرسه ۱۲ کلاسه سردار سلیمانی شهر دندی خواهد بود که در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید گفت: چندین مدرسه دیگر جهت افتتاح در ایام الله دهه فجر آماده بهره‌برداری خواهد شد و سازمان مرکزی به دنبال افتتاح این پروژه‌ها همزمان توسط ریاست جمهور است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان برای کل سال 1402 پیش‌بینی‌هایی در راستای بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اقدام انجام داده است. 

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان عنوان کرد: از جمله این پروژه‌ها ۲۳۴ کلاس درس است که ۱۱۹ کلاس آن آخر مهرماه سال 1402 تحویل داده شده است و ۵۳ کلاس آن به سفر ریاست جمهوری اختصاص یافت و باقی پروژه‌ها تا آخر سال جاری با تامین اعتبار میسر خواهد بود. 

اسلامی افزود: در سطح کشور هزار و ۱۰۰ پروژه آموزشی با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شد که سهم استان زنجان ۷ مدرسه بود. وی تاکید کرد: در حال حاضر برنامه‌هایی که برای دهه فجر امسال در نظر گرفته شده است از جمله ۷ پروژه با ۴۵ کلاس درس در این ایام مبارک به بهره‌برداری خواهد رسید. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان تصریح کرد: در صورت تخصیص کامل اعتبارات تا پایان سال تعداد کلاس‌های تحویلی به ۲۳۴ کلاس درس خواهد رسید که بیشترین تعداد کلاس تحویلی از سال ۱۳۹۰ به بعد است که رکورد قبلی ۲۰۷ کلاس در سال ۱۳۹۱ بوده است.

اسلامی اضافه کرد: میزان تعهدات خیرین در برهه زمانی انجام می‌گیرد که امسال 70 میلیارد تومان تعهد دادند که در زمینه نوسازی و توسعه تجهیزات مدارس مورد استفاده قرار گیرد. 

وی گفت: مقاوم‌سازی مدارس طبق استانداردهای موجود انجام گرفته است که تعداد 30 درصد مدارس استان نیازمند مقاوم‌سازی بوده که از برنامه‌های مهم استان است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان عنوان کرد: عملیات آسفالت و ایزوگام در زمینه بهسازی و زیباسازی مدارس شهرستان‌های طارم و ایجرود به اتمام رسیده است که با درک ضرورت توجه به نیاز عاطفی و روانی دانش‌آموزان، بر گسترش زیبایی و استفاده از هنر و فعالیت‌های هنر تاکید می‌شود. 

اسلامی ابراز کرد: 7 پروژه اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در شهرستان‌های زنجان، خرمدره، ماهنشان، طارم و خدابنده قرار دارند که امکانات و تجهیزات مورد نیاز این مدارس تامین شده است. وی گفت: اگر طرح‌های مذکور به بهره‌برداری برسند بخش قابل ملاحظه‌ای از نیاز فضای آموزشی استان مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر