logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۵۱۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهر صائین‌قلعه:

پروژه استخر صائین‌قلعه همچنان بلاتکلیف مانده است

پروژه-استخر-صائین‌قلعه-همچنان-بلاتکلیف-مانده-است
امام جمعه شهر صائین‌قلعه گفت: مسئولان آنچه در مراسم بازدید از استخر صائین‌قلعه به مردم وعده داده بودند علی‌رغم پایان مهلت فعلاً محقق نشده است.

حجت‌الاسلام محمد نوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در خطاب به وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: جناب آقای وزیر! آنچه در مراسم بازدید از استخر صائین‌قلعه از سوی مسئولان استانی به شما قول داده بودند علی‌رغم پایان مهلت فعلاً محقق نشده است.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه تاکید کرد: البته پاسخگوی این مطالبه مردمی را باید آقای بازرگان مدیر کل محترم ورزش و جوانان باشند.

حجت‌الاسلام نوری در ادامه ضمن تبریک آغاز جشن‌های دهه فجر گفت: به کوری چشم منافقین و ضدانقلاب چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: شناخت اهداف و ریشه‌های انقلاب اسلامی وظیفه هر مسلمان انقلابی است و اساتید محترم حوزه و دانشگاه و معلمین گرامی و کسانی که تریبون و مخاطب دارند باید در این زمینه جهاد تبیین کنند و مسئولین محترم هم باید در قول و عمل حافظ، مدافع و خادم مردم و انقلاب باشند.

حجت‌الاسلام نوری خاطرنشان کرد: مسئولان محترم باید با صداقت تمام وعده‌های قابل تحقق را به مردم بدهند که گاهی دروغ‌ها و بی‌کفایتی‌ها و بی‌برنامگی‌‌های بعضی‌ مسئولین متأسفانه به حساب نظام اسلامی گذاشته می‌شود که خیانت بزرگی است.

وی همچنین تأکید کرد: وعده‌هایی که درباره شهرک صنعتی، دامشهر، صنایع تبدیلی و توسعه شهری از جمله استخر سرپوشیده صائین‌قلعه داده شده باید محقق شود.

امام جمعه شهر صائین‌قلعه تصریح کرد: مردم حق دارند از متن قراردادهای پیمانکاران بااطلاع باشند، از جهت زمان و هزینه، چرا باید یک پروژه‌ای که قرار بود ۳ ساله با یک هزینه مشخص افتتاح شود، هنوز افتتاح نشد و پروژه استخر صائین‌قلعه از نظر زمانی و هزینه بیش از ۷ برابر زمان و هزینه برده است و هنوز به مرحله بهره‌برداری نرسیده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر