logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۵۱۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

خبر خوب برای بازنشستگان مخابرات زنجان

خبر-خوب-برای-بازنشستگان-مخابرات-زنجان
مِلکی که قرار است با فروش آن معوقات بازنشستگان شرکت مخابرات استان پرداخت شود تغییر کاربری داده و به محض اینکه مبلغ ارزش افزوده به تایید اعضای شورای شهر زنجان برسد به مزایده و فروش گذاشته و مطالبات این قشر پرداخت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» بازنشستگان مخابرات استان زنجان مدت‌ها است که مطالبه پرداخت معوقات خود را دارند و بارها در این باره اعتراض کرده و تاکنون به نتیجه نرسیده‌اند.

بیشتر بخوانید

در این خصوص حبیب‌الله شبستانی در گفتگو با خبرنگار این رسانه در خصوص علت تجمع چند تن از بازنشستگان تامین اجتماعی مقابل مخابرات زنجان که تقریبا هر چند روز یکبار اتفاق می‌افتد، اظهار داشت: بازنشستگان مخابرات مطالبات معوقه دارند اما مخابرات استان مقرر است تا ملکی را به فروش رسانده و معوقات را پرداخت کند.

وی با بیان اینکه، این ملک در گذشته پنج بار به مزایده گذاشته شده است، افزود: با توجه به اینکه کاربری این ملک تاسیساتی و اداری بود در مزایده؛ به فروش نمی‌رفت.

مدیر‌ مخابرات منطقه زنجان گفت: قیمت کارشناسی شده این ملک با کاربری تاسیساتی و اداری ۳۸ میلیارد تومان بود که با تغییر کاربری قیمت متفاوت‌تر خواهد شد.

وی اذعان کرد: با کمک استاندار، شهردار و اعضای شورای شهر زنجان این ملک از طریق کمیسیون ماده پنج تغییر کاربری داد و به اداری و تجاری تبدیل شد.

مدیر‌ مخابرات منطقه زنجان با اشاره به اینکه پروسه تغییر کاربری در ماده پنج زمانبر بود، یادآور شد: در حال حاضر ارزش افزوده این ملک مشخص شده و نامه مربوطه اخیرا به دست شرکت مخابرات رسیده است‌.

وی با بیان اینکه مبلغ ارزش افزوده باید توسط شهرداری به شورا ارائه شده و به تایید اعضای شورای شهر برسد، ادامه داد: باید ارزش افزوده به حساب شهرداری واریز شود تا مجوز مزایده این ملک از طریق شهرداری صادر شود.

شبستانی با تاکید بر اینکه روال تا حدودی زمانبر است، گفت: به محض اینکه این ارزش افزوده به شهرداری واریز و مجوز دریافت شود، مزایده نیز آغاز می‌شود‌.

وی با بیان اینکه تلاش این است که ملک به فروش رفته و معوقات بازنشستگان پرداخت شود، تصریح کرد: همه چیز در دست مخابرات نیست و حتما باید روال قانونی طی شود.

شبستانی تصریح کرد: با توجه به تغییر کاربری انجام شده قیمت کارشناسی ملک تقریبا به ۷۰ میلیارد تومان خواهد رسید و به فروش خواهد رفت، البته ناگفته نماند این ملک دارای موقعیت خوبی است و با کاربری تجاری شرایط بهتر خواهد شد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی خاطرنشان کرد: میزان معوقات بازنشستگان مخابرات زنجان ۱۳ میلیارد میلیون تومان است و در صورت فروش ملک، بدهی به صفر می‌رسد.

 مدیر‌ مخابرات منطقه زنجان گفت: سعی شرکت مخابرات این است تا در اولین فرصت ملک را به فروش رسانده و معوقات بازنشستگان را پرداخت نماید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر