logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۵۱۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

تغییر برخی مسیر‌های ناوگان عمومی در شهر زنجان

تغییر-برخی-مسیر‌های-ناوگان-عمومی-در-شهر-زنجان
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان از تغییر در برخی مسیر اتوبوس‌های زنجان خبر داد و گفت: مهم‌ترین رویکرد در این تغییرات کاهش زمان سفر و ترافیک هسته مرکزی است.

سعید نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: تغییر جزئی در مسیر اتوبوس‌ها و خط ون شهری اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مهم‌ترین رویکرد در این تغییرات کاهش زمان سفر و ترافیک هسته مرکزی است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تغییر بعضی از خطوط ناوگان حمل و نقل عمومی در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان خواهد بود.

وی اذعان کرد: خط سریع‌السیر جنوب برای خدمت‌رسانی به شهروندان با ۱۰ دستگاه اتوبوس در مسیر گلشهر کاظمیه - میدان بسیج - بلوار آزادی- سبزه میدان - میدان استقلال فعال خواهند بود.

نجفی بیان کرد: تغییر مسیر بعدی شهرک اندیشه به میدان آزادی است و خدمت‌رسانی با شش دستگاه اتوبوس در مسیر شهرک اندیشه - کوی زیباشهر - کوی‌نیکسازان - میدان آزادی است.

وی با اشاره به اینکه تغییر مسیر بعدی برای خط ون شهری است، گفت: بلوار شهید سلیمانی - پایانه ارتش با چهار دستگاه ون به همشهریان خدمات‌رسانی خواهند داشت.

نجفی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده در گذشته از جمله فروش تعدادی از اتوبوس‌ها وضعیت حمل و نقل عمومی در زنجان بدتر شده بود، ادامه داد: با خرید ۴۱ دستگاه اتوبوس، ۲۵ دستگاه ون و ۳۶ دستگاه مینی‌بوس و همراهی ۴۰ دستگاه اتوبوس خصوصی اوضاع در این حوزه در حال ترمیم است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد: الحاق خودروهای خریداری شده به شبکه حمل و نقل عمومی اوضاع ترافیکی را بهبود می‌دهد که پای کار بودن دستگاه‌های متولی به نتیجه‌بخش بودن اقدامات کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بعد از اجرای طرح ترافیکی مطالعه شده در سطح شهر، عیوب موجود احصا خواهد شد که رفع آن‌ها بازهم به بهبود اوضاع کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر