logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۵۱۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان:

معدن گوزلدره دارای ۱۱۴ نفر نیروی کار است

معدن-گوزلدره-دارای-۱۱۴-نفر-نیروی-کار-است
مدیرعامل شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان با بیان اینکه ۷۷ نفر افراد بومی در منطقه گوزلدره زنجان در شرکت فولاد فعالیت دارد گفت: معدن گوزلدره دارای ۱۱۴ نفر نیروی کار است.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سید وحید سیدعلی در جریان تور خبری بازید از طرح‌های صنعتی و تولیدی استان زنجان با بیان اینکه معدن فولاد خوزستان در گوزلدره زنجان پس از هشت ماه اقدامات اکتشاف به تملک شرکت فولاد خوزستان در آمده و فعالت خود را آغاز کرده است گفت: شرکت معدن خوزستان با هدف جلوگیری از خام‌فروشی، احداث و بهره‌برداری کارخانجات کنسانتره‌سازی آغاز به کار کرده است.

وی گفت: در شرکت فولاد خوزستان ۱۱۴ نفر مشغول به فعالیت هستند که ۷۷ نفر آن بومی منطقه گوزل دره است که این شرکت از بهمن سال ۱۴۰۱ در این منطقه مستقر و مشغول به کار هستند. 

مدیرعامل شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان عنوان کرد: با توجه به مصرف آب در حوزه معدن شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان برای احداث واحد کنسانتره‌سازی معدن گوزلدره به دنبال استفاده از فناوری‌های نوین و فیلترپرس‌های نواری به جای فیلترپرس پارچه‌ای است تا مصرف آب را به حداکثر برساند. 

سید علی ابراز کرد: ممانعت از خام‌فروشی، احداث و بهره‌برداری کارخانجات از جمله برنامه‌های اصلی شرکت فولاد خوزستان در گوزلدره زنجان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر