logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۵۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از دیروز آغاز شده است؛

برنامه های صدا و سیمای زنجان در عید قربان/ کیمیای عشق به تبیین عید قربان می پردازد

برنامه-های-صدا-و-سیمای-زنجان-در-عید-قربان-کیمیای-عشق-به-تبیین-عید-قربان-می-پردازد

صدا و سیمای مرکز زنجان با ویژه برنامه های مختلفی به استقبال روز عرفه و عید  سعید قربان رفت .

به گزارش موج رسا; صدا و سیمای مرکز زنجان با ویژه برنامه های مختلفی به استقبال روز عرفه و عید  سعید قربان رفت .

در این راستا معاونت صدای از روز پنج شنبه با پخش مستقیم دعای پرفیض عرفه از ساعت 15 از محل امام زاده سید ابراهیم (ع)  لحظات روحانی را برای شنودگان فراهم کرد.

رادیوی استانی دو ویژه برنامه برای این ایام نیز تدارک دیده است.یکی از این برنامه ها کیمیای عشق نام دارد که از ساعت 10 صبح به مدت 60 دقیقه  با مخاطبان همراه بود.

تهیه کننده  این برنامه با هدف بررسی و تبیین این واقعه بسیار مهم با حضور کارشناس مذهبی تولید شده میثم نبی بوده و شامل آیتم هایی چون بخش کارشناسی، سرود، تلفن های مردمی و ...... است.

 دیگر ویژه برنامه رادیو زنجان جمعه بازار است . جمعه بازار به تهیه کنندگی غلامرضا مهدیون قصد دارد به مدت 70 و با آیتم هایی همچون موسیقی شاد، تلفن های مردمی، نمایش طنز و .... لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان خود فراهم کند.

علاوه بر این سایر برنامه های تولیدی و تأمینی رادیو نیز در این روز با حال و هوای این ایام پخش خواهند شد .

معاونت سیمای مرکز هم  به این مناسبت برنامه های متنوعی را تدارک دیده است.

 پخش زنده مراسم دعای پر فیض روزعرفه از مکان امام زاده سید ابراهیم (ع) از ساعت 15 مهمترین برنامه سیما برای ایجاد لحظات معنوی و روحانی برای بینندگان خود بود.

 شبکه اشراق ویژه برنامه ای دیگری هم برای این دو روز برنامه ریزی کرده است که قرار است در دو شب از ساعت 21:30 به مدت 60 دقیقه دقایق شادی را برای بیننگان شبکه استانی فراهم کند.

 تهیه کننده این ویژه برنامه شاد اکبر مهران پور بوده و  با آیتم هایی متنوعی همچون سرود، اجرای نمایش طنز، اجرای زنده موسیقی ، بخش کارشناسی و مسابقه میهمان خانه های مردم استان است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر