logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۵۱۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

تکدی‌گری یک جرم آشکار است

تکدی‌گری-یک-جرم-آشکار-است
استاندار زنجان گفت: تکدی‌گری یک جرم آشکار است و در این ارتباط پس از جمع‌آوری و شناسایی گروه‌های هدف باید غربالگری دقیقی انجام گیرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، محسن افشارچی در دومین جلسه شورای اجتماعی استان زنجان بیان کرد: تکدی‌گری به معضلی در جامعه تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: دستگاه‌های مختلف باید نسبت به انجام تکالیفی که قانون‌گذار مکلف کرده اهتمام داشته و با دقت عمل کنند.

استاندار زنجان همچنین به اقدامات انجام گرفته در ساماندهی اعتیاد و مفاد مواد ۱۵ و ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: با پیگیری انجام گرفته زمین مناسبی برای راه‌اندازی مرکز ماده ۱۶ با هدف ساماندهی معتادین متجاهر اختصاص داده شده است.

افشارچی گفت: با آماده‌سازی و راه‌اندازی این مرکز طی ماه‌های آینده می‌توان برنامه‌های بسیار خوبی در راستای ساماندهی آنها انجام داد.

وی یادآور شد: تلاش می‌شود از پتاسیل‌ها به ویژه اعتبارات لازم در پیشبرد کارها استفاده کنیم.

صادق قهرمانی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان نیز بیان کرد: به دستور وزیر کشور شورای اجتماعی استان‌ها متناظر شورای اجتماعی کشور شکل گرفته است.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته تشکیل این جلسات مسئله محور بوده و سعی خواهیم کرد با در نظر گرفتن نظام مسائل استان در حوزه اجتماعی، ورود و مدیریت صحیحی بر مسائل با حضور و مداخله دستگاه‌های متولی داشته باشیم.

قهرمانی اذعان کرد: رویکرد ما فقط آسیب محور نبوده و بلکه به صورت مسئله محور در شورای اجتماعی استان پیش خواهیم رفت.

وی افزود: هر چند آسیب‌های اجتماعی زیادی وجود دارد و بر این مبنا برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های زیادی هم انجام می‌شود.

مدیر‌کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: باید عوامل مثبت اجتماعی را که به حفظ کیان جامعه و اعتلای هر چه بیشتر نظام اسلامی منجر شده را در نظر گرفته و در جهت افزایش نشاط اجتماعی و ارتقاء سرمایه اجتماعی حرکت کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر