logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۵۰۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

عملکرد هیئات تطبیق زنجان قانونی است

عملکرد-هیئات-تطبیق-زنجان-قانونی-است
فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه «عملکرد هیئات تطبیق مصوبات شوراهای این شهرستان در چارچوب قانون و کاملا شفاف است» گفت: فعالیت هیات تطبیق مانع از بروز مشکلات و وقوع تخلف‌ها می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه استانداری زنجان، پرویز خالقی اظهار داشت: اعضای هیئات تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی متشکل از نماینده وزارت کشور، نماینده دستگاه قضایی، نماینده شورای اسلامی استان و شورای مشورتی شامل کارشناسان خبره حوزه های شهری، فنی و عمرانی، اداری مالی، بودجه و برنامه‌ریزی و...است و نظرات آنان بر پایه بررسی‌های دقیق ابراز می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: سال گذشته در مجموع ۲۶۴ مصوبه شورای اسلامی شهر زنجان به هیئات تطبیق شهرستان واصل شد که از این تعداد ۳۴ مصوبه به اتفاق نظر اعضای این هیات مغایر با قانون تشخیص داده شد.

خالقی افزود: از این ۳۴ مصوبه، اعضای شورای اسلامی شهر زنجان صرفاً در خصوص ۹ مصوبه اصرار به رأی کردند و از این رو این مصوبه‌ها به هیات حل اختلاف استان ارجاع شد که در قریب به اتفاق موارد، نظر هیئات حل اختلاف استان با نظر هیات تطبیق شهرستان منطبق بود.

فرماندار شهرستان تصریح کرد: نظرات هیئات این شهرستان در چارچوب قانون و شفاف است و مانع بسیاری از انحرافات و تخلفات احتمالی آتی می‌شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر