logo
امروز : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۴۹۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان خبر داد:

رایزنی انعقاد ۱۶ تفاهم‌نامه با هلدینگ‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در زنجان

رایزنی-انعقاد-۱۶-تفاهم‌نامه-با-هلدینگ‌های-بزرگ-سرمایه‌گذاری-در-زنجان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان زنجان رایزنی‌های اولیه برای انعقاد ۱۶ تفاهم‌نامه با هلدینگ‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در این استان انجام شد و پیگیری‌ها برای نهایی شدن آنها در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، حسین محمدی اظهار داشت: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان زنجان رایزنی‌های اولیه برای انعقاد ۱۶ تفاهم‌نامه با هلدینگ‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در این استان انجام شد و پیگیری‌ها برای نهایی شدن آنها در جریان است.

بیشتر بخوانید

 

وی افزود: اگر این تفاهم‌نامه‌ها را عملیاتی کنیم بخش بزرگی از راه را در حوزه جذب سرمایه‌گذاری در استان رفته‌ایم و این موضوع را البته در همه شهرستان‌ها در دستور کار داریم.

وی از احصای ۵۲ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: این فرصت‌ها با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات شناسایی و تدوین شده است.

محمدی به رصد و ارزیابی فعالیت‌ها در شهرستان‌های استان در حوزه جذب سرمایه‌گذاری.ها اشاره کرد و افزود: عملکردها در برخی شهرستان‌های استان در این خصوص مطلوب نیست.

وی به لزوم تدوین اطلس سرمایه‌گذاری در هریک از شهرستان های استان تاکید کرد و گفت: این موضوع یکی از دغدغه‌های جدی ما است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه جذب سرمایه گذار همراهی و هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد، گفت: در فرآیند برخی سرمایه‌گذاری‌ها خواسته و یا ناخواسته امور را به بروکراسی بیشتر سوق می‌دهیم در حالی‌که دستگاه‌ها خیلی از مسائل را با تکیه بر اختیارات خود می‌توانند انجام دهند که این مهم نیز نیازمند شجاعت و جسارت مدیران است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر