logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۴۹۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و شورای اسلامی زنجان:

حمل و نقل عمومی در روز ولادت امام علی(ع) برای شهروندان زنجانی رایگان شد

حمل-و-نقل-عمومی-در-روز-ولادت-امام-علی(ع)-برای-شهروندان-زنجانی-رایگان-شد
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و شورای اسلامی زنجان گفت: خدمات حمل و نقل عمومی شهر زنجان اعم از اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و تاکسی ون‌ها، در روز ولادت امیرالمومنین علیه السلام برای شهروندان رایگان شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سعید نجفی امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، اظهار داشت: خدمات حمل و نقل عمومی شهر زنجان اعم از اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و تاکسی ون‌ها، در روز ولادت امیرالمومنین علیه‌السلام برای شهروندان رایگان شد. 

بیشتر بخوانید

وی در ادامه با بیان اینکه با عملیات حفاری فیبر نوری توسط شرکت آسیاتک در سطح شهر زنجان در راستای خدمات‌رسانی به همشهریان، در حال انجام است، گفت: طبق موافقت کمیسیون فقط معابری که یک سال از عمر آسفالت‌ریزی آن‌ها گذشته اجازه حفاری خواهند داشت و در صورتی که عمر آسفالت کمتر از یک سال باشد اجازه حفاری داده نخواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با توجه به این که پروژه مذکور طبق قرارداد فی مابین به صورت مشارکتی با شرکت آسیا تک در حال انجام است سعی شده است در طراحی مسیرهای جاگذاری فیبرنوری حداقل حفاری در معابر آسفالت جدید انجام پذیرد.

وی اذعان کرد: این پروژه در مکان‌هایی به ناچار اقدام به کاتر زنی خواهد کرد و بلافاصله باید به وسیله بتن یا آسفالت درزگیری شود و خواهش ما این است که شهرداری نظارت برای درزگیری را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون طبق بازدید‌ها درزگیری‌ها انجام گرفته است، یادآور شد: باید برای سرعت دهی در این پروژه نهایت همکاری را داشته باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر