logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۴۹۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر خبر داد:

دستگیری ۲۰ خرده‌فروش در ابهر

دستگیری-۲۰-خرده‌فروش-در-ابهر
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه در سطح شهرستان بیش از ۳۳ معتاد متجاهر دستگیر و به کمپ‌ها معرفی شدند، گفت: ۲۰ خرده‌فروش در سطح شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» هادی نوروزی در نشست خبری با اصحاب رسانه در اتاق جلسات فرماندهی شهرستان ابهر گفت: در سال گذشته در راستای اجرای طرح زاجرات و مبارزه با سرقت‌ها در سطح شهرستان بیش از ۳۵ فقره سرقت درون شهر کشف و بیش از ۳۰ سارق دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید

وی با تأکید بر اینکه مبارزه با خرده‌فروشان هم که دغدغه مردم و هم نیروهای ما بوده است، گفت: در سطح شهرستان بیش از ۳۳ معتاد متجاهر دستگیر و به کمپ‌ها معرفی شدند و ۲۰ خرده‌فروش در سطح شهرستان در فروش مواد فعالیت داشتند دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

نوروزی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح ۱۵ دستگاه موتورسیکلت توقیف و ۳۰ دستگاه خودرو شوتی که در سطح حوزه استحفاظی ناامنی و ناهنجاری ایجاد کرده بودند توقیف و به پارکینگ هدایت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: بحث اصلی که در این روزها بسیار اهمیت دارد، مسئله انتخابات است و مقام معظم رهبری نیز از سال گذشته این بحث را شروع و اعلام کردند که دشمن توپخانه خود را به سمت انتخابات ایران گرفته و هر کسی به هر علتی بخواهد انتخابات را تحت‌الشعاع قرار دهد جزو منافقین است و بنابراین همه مسئولان و اصحاب رسانه موظفند در جهت تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی تلاش کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر