logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۴۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با حضور معاون رئیس جمهور؛

کارخانه ملات خشک زنجان افتتاح شد/پیش بینی صادرات 500 میلیون دلاری برای امسال

کارخانه-ملات-خشک-زنجان-افتتاح-شد-پیش-بینی-صادرات-500-میلیون-دلاری-برای-امسال

با حضور علی اصغر مونسان،معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه استاندار زنجان کارخانه ملات خشک زنجان با حضور خانواده شهید شهریاری افتتاح شد.

به گزارش موج رسا; با حضور علی اصغر مونسان،معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه استاندار زنجان کارخانه ملات خشک زنجان با حضور خانواده شهید شهریاری افتتاح شد.

اسدالله درویش‌امیری، استاندار زنجان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، اظهار داشت: پیشرفت صادرات استان زنجان در چند سال اخیر خوب بوده است.

وی با بیان اینکه میزان صادرات استان‌ زنجان از طریق گمرک زنجان بیش از 350‌ میلیون دلار گزارش شده است، ادامه داد: هدفگذاری امسال صادرات 500‌ میلیون دلاری است.

این مسئول با اشاره به صدور جواز تاسیس یک هزار و 477 واحد صنعتی و معدنی در استان زنجان، خاطرنشان کرد: با تلاش بخش خصوصی یک‌ هزار و 352 پروانه‌ مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار زنجان حجم سرمایه‌گذاری صنعتی در زنجان را 5 هزار و 600 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:  42 هزار شغل در 13 شهرک صنعتی استان زنجان ایجاد شده است.

وی با اشاره به ارتقای رتبه صنعتی استان زنجان از 18 به 13 ،بیان داشت: باید تولیدات واحدهای صنعتی و تولیدی کشور صادرات محور باشد.

درویش امیری ادامه داد: در حال حاضر 2 هزار میلیارد تومان قرارداد بین این کشورهای چین، ترکیه و فرانسه و.. منعقد شده است.

وی با اشاره به فعالیت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان، گفت: بیشتر مشکلات واحدهای تولیدی استان در حوزه‌های محیط زیست، امور مالیاتی و تامین اجتماعی است که تلاش شد حل شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر