logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۴۹۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راهداری استان زنجان خبر داد:

اختصاص 40 هزار میلیارد ریال به حوزه راه در سفر ریاست جمهوری به استان زنجان

اختصاص-40-هزار-میلیارد-ریال-به-حوزه-راه-در-سفر-ریاست-جمهوری-به-استان-زنجان-
مدیرکل راهداری استان زنجان با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری به استان زنجان قرار بر این شد که هشت نقطه‌ حادثه خیز استان نیز برطرف شود گفت: دور دوم سفر رئیس جمهور، ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه راه به استان زنجان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» جعفر قزوینیان روز سه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در دور دوم سفر ریاست جمهوری ایجاد روشنایی در ۵۰ نقطه از تقاطع‌های اصلی و فرعی استان زنجان در دستور کار است گفت: ایجاد روشنایی در 50 نقطه حادثه خیز جاده‌های مواصلاتی زنجان عامل مهم در جلوگیری بروز تصادفات جاده‌ای است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: چهار هزار و ۴۲ کیلومتر وسعت راه‌‎های روستایی در استان زنجان است که سه هزار و ۱۷۷ کیلومتر از این راه‌ها عملیات آسفالت ریزی انجام شده است.

مدیرکل راهداری استان زنجان عنوان کرد: در این راستا ۱۳۱ کیلومتر از راه‌های فرعی استان نیز عملیات روکش آسفالت شکل گرفته است که ۱۵۱ کیلومتر از راه‌های اصلی و شریانی استان روکش آسفالت شد.

قزوینیان ابراز کرد: در سفر استانی رئیس جمهور که با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان شکل گرفت و  افتتاح ۲۴ پروژه راهداری است که تعداد پروژه‌های فعال در سطح استان زنجان به ۹۲ پروژه با مجموع ۱۱ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار خواهد رسید.

وی گفت: 245 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در بخش راهداری استان زنجان فعال هستند.

مدیرکل راهداری استان زنجان تصریح کرد: اگر فرهنگ سازی در آموزش رانندگی درست نباشد شاهد کاهش تصادفات نخواهیم بود و یکی از عوامل مهم در کاهش تصادفات جاده‌ای فرهنگ سازی درست در امر رانندگی است.

قزوینیان ابراز کرد: ۵۲۰ نفر از پرسنل راهداری استان زنجان در آزاد راه‌ها فعالیت دارد.

وی اضافه کرد: مشخصات نمازخانه بین راهی خانچای کیلومتر 17 محور سه راهی بناب –گیلوان است که زیر بنا 110 متر مربع شامل نمازخانه، فروشگاه، اتاق، نگهبانی و سرویس بهداشتی می‌باشد که در 8 ماه با اعتبار 6 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر