logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۴۸۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس مسائل خاورمیانه:

افکار عمومی جهان به سمت اسلام تغییر کرده است

افکار-عمومی-جهان-به-سمت-اسلام-تغییر-کرده-است
کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: به برکت مقاومت، صبر و استقامت ملت فلسطین افکار عمومی جهان به سمت اسلام، مظلومین و مستضعفین تغییر پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از نه وارنیوز، سعید ثاقبی با بیان اینکه مبارزه حق و باطل ، مستکبر با مستضعف ادامه دارد ، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت اسلام و ولایت جبهه مقاومت چنان قدرت پیدا کرده که برای اولین بار رزمندگان فلسطینی از حالت پدافندی خارج و با تمام مسائل امنیتی ، اطلاعاتی و نظامی هیمنه پوشالی صهیونیست را نابود و به جهانیان نشان دادند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اسرائیل در جنگ های چند روزه سعی می کرد قدرت خود را تحمیل کند الان حدود ۱۰۰ روز است در مقابل یک نیروی چریکی محبوس در بزرگترین زندان دنیا توانایی مقاومت ندارد ، عنوان کرد: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که قدرت ایمان بر قدرت کفر پیروز است.

کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به اینکه آمریکا و هم پیمانان آمریکا از تز داروین که اعلامی می کند قوی تر ها باید ضعیف تر ها را بکشند تبعیت کرده و هرجای دنیا مظلوم کشی می کنند، افزود: در این پیچ تاریخی متغییر هایی به نام انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت وجود دارد و به برکت مقاومت ، صبر و استقامت ملت فلسطین افکار عمومی جهان به سمت اسلام ، مظلومین و مستضعفین تغییر پیدا کرده است.

ثاقبی با بیان اینکه رزمندگان یمن با ایمان، مقاومت ، سلحشوری و اتحادی که دارند هرگز زیر بار ظلم نمی روند و این یمن قدرتمند است که امروز یقه آمریکا را گرفته است ، گفت: با چند تا بمب و موشک باران نمی توانند یمن را شکست بدهند.

کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به اینکه امروز آمریکا از آبروی از دست رفته اش دفاع کند، خاطرنشان کرد: اسرائیل، آمریکا و انگلیس برای اینکه بتواند از هیمنه پوشالی و آبروی از دست رفته خودشان دفاع کنند این اقدامات را انجام می دهند.

ثاقبی با بیان اینکه آمریکا در حال افول و از بین رفتن است ، تصریح کرد: شکست مفتضحانه در اسرائیل توسط محور مقاومت شکست آمریکا و سلطه مستکبرین است.

وی با اشاره به اینکه امروز متغیری که به نام مقاومت است به ظهور امام زمان(ع) کمک کرده و هم قدرت پوشالی استکباری را نابود می کند، یادآورد شد: در عراق همه پایگاههای آمریکا توسط مقاومت موشک باران می شود.

کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه امروز اسلام گرایی در دل آمریکا ، آلمان،فرانسه و انگلیس رخ می دهد مردم مسلمان می شوند،افزود: امید مردم آمریکا از لیبرالیسم ،مکاتب دست‌ساز خداستیزی و دین ستیزی قطع شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر