logo
امروز : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۴۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول تربیت بدنی سپاه استان زنجان:

المپیاد ورزشی بسیج کشور با حضور 1200 نفر در زنجان برگزار می‌شود/ حضور مسئولان کشوری و لشکری در مراسم افتتاحیه

المپیاد-ورزشی-بسیج-کشور-با-حضور-1200-نفر-در-زنجان-برگزار-می‌شود-حضور-مسئولان-کشوری-و-لشکری-در-مراسم-افتتاحیه

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج کشور با حضور 1200 نفر در زنجان خبر داد.

علی‌ بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعداد یابی بسیج در استان زنجان اظهار کرد: ورزشکارانی از سراسر کشور روز 20 شهریور ماه برای حضور در این مسابقات وارد استان زنجان می‌شوند و رقابتها نیز تا 22 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بیش از 1200 نفر برای شرکت در این رقابتها اعلام آمادگی کرده‌اند، عنوان کرد: پیش بینی ما حضور 100 نفر بود اما با استقبال بالایی که نسبت به این مسابقات نشان داده شد اکنون تعداد شرکت کنندگان افزایش یافته و به بالای 1200 نفر رسیده است.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: تمامی استانهای کشور حضور خود را برای شرکت در این مسابقات به ما اعلام کرده‌اند و حتی یک غایب نیز از بین استانها نخواهیم داشت.

وی تعداد رشته‌های موجود در این المپیاد ورزشی را 6 رشته ورزشی عنوان کرد و افزود: تکواندو، کاراته، جودو، ووشو، تیراندازی بادی و تیراندازی با کمان رشته‌هایی هستند که قرار است ورزشکاران آنها از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت بپردازند.

بیگدلی با اعلام اینکه استان زنجان در تمامی این 6 رشته ورزشی شرکت خواهد کرد، ابراز کرد: 32 ورزشکار، 6 مربی و 6 سرپرست از استان زنجان در این رقابتها حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه افتتاحیه مسابقات قهرمانی بسیج کشور ساعت 9 صبح روز 21 شهریور ماه در مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی(ع) برگزار می‌شود، اضافه کرد: مراسم افتتاحیه با حضور مسئولان کشوری، لشکری و استانی خواهد بود.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اظهار کرد: در مراسم افتتاحیه سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج یا جانشین وی یعنی سردار فضلی حضور خواهند داشت که تا این لحظه قطعی نشده اما احتمال حضور سردار غیب‌پرور بیشتر است و در استان زنجان نیز مسئولان ارشد استانی دعوت می‌شوند.

وی بیان کرد: مسابقات در سالنهای مختلف در سطح شهر زنجان که هیئت ورزشی این رشته‌ها دارند، برگزار می‌شود و مراسم اهدای جوایز و مدال نیز بلافاصله بعد از اتمام مسابقات هر رشته توزیع می‌شود .

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۰
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲