logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۴۸۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان ابهر:

بسیاری از توطئه‌های دشمن توسط نیروهای امنیتی خنثی می‌شود

بسیاری-از-توطئه‌های-دشمن-توسط-نیروهای-امنیتی-خنثی-می‌شود-
امام جمعه شهرستان ابهر گفت: دشمنان هر روز برای کشورمان برنامه دارند و به دنبال خراب‌کاری هستنند اما با فداکاری نیروهای امنیتی توطئه‌های آنان شناسایی و خنثی می‌شود و بسیاری از این توطئه‌ها بخاطر اینکه مردم دچار تشویش و نگرانی نشوند، اعلام نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سعید مرادپور در جلسه ستاد دهه فجر ابهر با تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی کرمان، عنوان کرد: این حادثه یک حادثه غم‌انگیز و حقیقتاً بسیار وحشتناک بود به طوری که در این جنایت همه اعضای برخی از خانواده‌ها شهید شدند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه در این جنایت برخی‌ها طوری شهید شدند که هنوز هم پیکر آنها شناسایی نمی‌شود، ادامه داد: هر چند مسئولیت این امر را داعش بر عهده گرفته است اما ما می‌دانیم که این حادثه کار این‌ها نیست بلکه عقده‌گشایی رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام مرادپور با اشاره به اینکه ملت ایران یاد گرفته است که در همه حوادث دشمن اصلی خود را بشناسد، تصریح کرد: دشمن اصلی آمریکا و به طبع آن صهیونیسم جهانی و اسرائیل غاصب و کودک‌کش در منطقه است.

 خطیب نماز جمعه ابهر با تأکید بر اینکه داعش خود ولد نامشروع سیستم آمریکاست، اضافه کرد: در تمام مدتی که داعش می‌جنگید اسرائیل مجروحان آنها را مداوا می‌کرد و این دو همکاری تنگاتنگی با هم دارند.

وی با توضیح اینکه این شهادت‌ها قلب ملت ایران را داغدار کرد، یادآور شد: علی رغم این موضوع این شهادت‌ها حس انتقام ایستادگی و پایداری را در وجود ملت همیشه سربلند ایران تقویت می‌کند.

 امام جمعه شهرستان ابهر با تأکید بر اینکه دشمن یک شمشیر دو پهلو دارد، متذکر شد: تبلیغات و بحث رسانه دشمن جوری است که اگر کشته بشویم یا بکشیم باز هم ما را متهم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان هر روز برای کشورمان برنامه دارند و به دنبال خراب‌کاری هستنند اما با فداکاری نیروهای امنیتی توطئه‌های آنان شناسایی و خنثی می‌شود، گفت: گاهی برخی از اقداماتی که انجام داده‌اند،بخاطر اینکه مردم دچار تشویش و نگرانی نشوند این مسائل و مشکلات را اعلام نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام مرادپور تأکید کرد: نباید جوری حرف بزنیم که کشورمان را به ضعف در امنیت متهم کنیم زیرا این حرف دقیقاً حرف دشمن است و آنها با انجام عملیات‌های تروریستی سعی دارند کشور ما را ناامن جلوه دهند و این موضول در حالی است که کشورمان در یک منطقه ناامن قرار دارد.

 امام جمعه شهرستان ابهر با تأکید بر اینکه همه باید قدردان نعمت امنیت باشیم، متذکر شد: نیروهای امنیتی کشورمان نیروهای فعال و مخلصی هستند که برای تامین امنیت مردم شب و روز ندارند و در این راه شهدای بسیاری تقدیم کردند.

وی با توضیح اینکه قطعاً این حملات بدون پاسخ و بدون انتقام باقی نخواهد ماند، اذعان کرد: بنا به تأکید شهید حاج قاسم سلیمانی انتقام از اسرائیل به معنی شلیک موشک نیست بلکه خون بهای این شهیدان ریشه‌کنی رژیم منحوس صهیونیستی از منطقه است.

این مسئول با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند؛ که رژیم صهیونیستی در حادثه ۱۵ مهر یعنی ۷ اکتبر شکست جبران‌ناپذیری خورده است که نباید این پیروزی را کوچک کرد، افزود: جنگ غزه یک جنگ وحشتناک برای اسرائیلی‌ها است به طوری که ترس وحشتناکی بر نیروهای رژیم صهیونیستی غلبه کرده است.

حجت‌الاسلام مرادپور با اشاره به اینکه شکست رژیم صهیونیستی و کسانی که از آنها در این جنگ حمایت می‌کنند یک شکست غیر قابل جبران است، متذکر شد: برای جبران این حادثه رژیم صهیونیستی دست به ترور می‌زند و به دنبال این است که کشورمان را وادار به جنگ کند اما ما حسرت اینکه اسرائیل با ایران بجنگد را بر دل آنها می‌گذاریم زیرا اسرائیل را باید حماس و کسانی که در خاک فلسطین هستند با دست خالی از بین ببرند.

امام جمعه شهرستان ابهر با توضیح این مطلب که با کمترین هزینه باید این غده سرطانی از بین رود، بیان کرد: آمریکا پشت رژیم صهیونیستی است به طوری که خود آنها می‌گویند اگر آمریکا به ما سلاح نمی‌داد باید با و سنگ و چوب با فلسطینی‌ها می‌جنگیدم.

حجت‌الاسلام مرادپور با اشاره به اینکه این اسرائیل است که در حال انتقام‌گیری قرار دارد و در موضع دفاعی است اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما منافع آمریکا در تمام دنیا را به خطر انداخته است و آنها به دنبال جبران شکست‌های خود هستند.

وی با توضیح اینکه آمریکا می‌خواهد بر علیه یمن ائتلاف تشکیل دهد اما کسی وارد این ائتلاف نمی‌شود، افزود: نباید اجازه دهیم عده‌ای نقاط قوت ما را به نقاط ضعف تبدیل کنند.

او در ادامه گریزی به ایام‌الله دهه فجر زد و متذکر شد: توجه به دهه فجر نوعی تجدید قوا برای نیرو‌های اصیل انقلاب بوده و پاسداشت این دهه مبارک، در واقع شکر نعمت بزرگترین معجزه الهی است لذا حفظ و ارتقاء امنیت عمومی حاکم بر کشور و بیان دستاورد‌ها و خدمات نظام اسلامی در میان اقشار مختلف مردم باید از اهداف برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر و سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

امام جمعه ابهر با اشاره به موضوع دهه فجر از نگاه مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین‌کننده و بی‌مانند به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر