logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۴۷۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر پیشرفت عدالت اسلامی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

دغدغه اصلی سردار سلیمانی پیروی از ولایت فقیه بود

دغدغه-اصلی-سردار-سلیمانی-پیروی-از-ولایت-فقیه-بود
دبیر پیشرفت عدالت اسلامی استان زنجان با بیان اینکه پیروی در تمام امور از ولایت فقیه امری ضروری است و سردار سیلمانی به این امر واقف بودند گفت: دغدغه اصلی سردار سلیمانی پیروی از ولایت فقیه بود.

اکبر عباسی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه حاج قاسم فقط یک فرد یا فرمانده رزمی نبود بلکه فردی ولایتمدار دارای روحیه ایثار و شجاعت بود گفت: حاج قاسم در قلب نیروهای مقاومت جا داشت و می‌توان گفت: ایشان مالک اشتر زمان بود مالک اشتری که فقط گوش به فرمان ولایت فقیه است و تا آخرین قطره خون نیز بر سر این اعتقاد ایستاد و پیروز میدان شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: دغدغه اصلی ایشان پیروی از ولایت فقیه در تمام امور بود حاج قاسم خود را فقط سرباز وطن می‌دانست سربازی که خالی از آوازه و شهرت بود.

دبیر پیشرفت عدالت اسلامی استان زنجان عنوان کرد: سربازی بی ادعا سربازی خالص برای رضای خدا بود به راستی که چه معامله‌ای با خداوند کرد که شهادت نسیب روح بلند ایشان شد و در جهان نام نیک ایشان تا ابد به یادگار می‌ماند.

عباسی ابراز کرد: ایشان نسبت به امر ولایت فقیه و اطاعت فرمایشات ایشان حساس بودند و بارها در سخنرانی‌های خود ابراز داشتند پیروری از ولایت فقیه امری ضروری است .

وی افزود: دشمن امروز تمام توان خود را به کار بسته تا به ولایت فقیه ضربه بزند البته او درست متوجه شده که هرچه برکت در این کشور هست به‌واسطه مدیریت ولی فقیه است و هرجا ناکارآمدی بوده به دلیل رویگردانی از آرمان‌های ولایت فقیه و خمینی کبیر(ره) بوده است و سردار سلیمانی نسبت به این مهم اطلاع داشتند.

دبیر پیشرفت عدالت اسلامی استان زنجان تاکید کرد: پیروزی در عرصه‌های مختلف را مدیون رهنمودهای رهبر عزیز انقلاب هستیم رهبری که دشمن شکن واقعی است.

عباسی گفت: هر جا قدرتمند هستیم به برکت وجود ولایت فقیه است برای همین است که دشمن در برابر ولایت فقیه ایستاده و پافشاری دارد. دشمن کار خود را خوب بلد است و باید در تمام شرایط مراقب حیطه‌های دشمن بود.

وی ادامه داد: غفلت در برابر دشمن سنگین تمام خواهد شد و لازمه غلبه بر توطئه‌های دشمن پشت رهبری و اطاعت از فرمایشات ایشان است.

دبیر پیشرفت عدالت اسلامی استان زنجان تاکید کرد: طوفان الاقصی نتیجه اتحاد بین آحاد مردم و جوانان فلسطینی است جوانانی که دست پرورده مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند و به این موضوع افتخار می‌کنند.

عباسی عنوان کرد: حاج قاسم معمایی حل نشدنی برای تمام دشمنان بود و حاج قاسم تمام نشده است و ادامه دارد ایشان با رشادت‌هایی که از خود در میادین مختلف جنگ به نمایش گذاشتند به جهان فهماندند که کسی که پیرو خط ولایت باشد تا قیامت زنده است.

وی ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی در ۱۳۷۹ خورشیدی از طرف آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب به فرماندهی سپاه قدس منصوب شد. بر اساس گزارش‌های نقل شده سپاه قدس پاسداران جهت افزایش فعالیت برون‌مرزی ایران شکل گرفت.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر