logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۴۷۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت؛

ایستادگی امروز جبهه مقاومت به برکت مجاهدت حاج قاسم سلیمانی است

ایستادگی-امروز-جبهه-مقاومت-به-برکت-مجاهدت-حاج-قاسم-سلیمانی-است
هرگز مپندارید آنان که در راه خدا کشته شده اند، مرده اند؛ بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار سلیمانی مرد روزهای سخت بود که تا آخرین لحظه خون خود از ولایت و ارزش‌های انقلاب دفاع کرد ارزش‌هایی که برای به تحقق نشاندن آن هزاران هزار شهید تقدیم انقلاب شد.

بیشتر بخوانید

حاج قاسم سلیمانی مردی بی ریا و از جنس خورشید بود جنسی که کمتر کسی مانند آن را می‌شود یافت و درباره آن صحبت کرد.

او مصداق سخن سرور شهیدان اهل قلم شد که فرمود: پندار ما این است که ما مانده‌ایم و شهدا رفته‌اند، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده‌اند.

شهادت و عشق به شهدا از ویژگی های سردار دلها بود سردار سلیمانی مرد میدان عمل بود و به برکت مجاهدت حاج قاسم امروز جبهه مقاومت در مقابل جنایتکاران ایستادگی می‌کند و طوفان‌هایی مانند طوفان الاقصی به حقیقت منجر می‌شود.

حاج قاسم سلیمانی اسطوره محور مقاومتی است  که نه تنها در بین مردم ایران  بلکه عواطف ملت‌های جهان در فقدان این شخصیت بی نظیر، باعث شد بزرگترین تشییع در طول تاریخ را برای او و همرزمش شاهد باشیم.

از خصوصیات اخلاقی و بارز ایشان همان عشق به وطن است وطنی که برای حفظ ذره ذره از خاک آن شهدای زیادی نثار خاک آن شد.

حاج قاسم سلیمانی برای مبارزه با تروریست های موجود در منطقه که خود دست نشانده آمریکا و حامیان آن هستند برای مقابله با استکبار ستیزان راهی جبهه حق علیه باطل شد و در این راه افتخارات زیادی را به دست آورد ولی متکبر و خود خواه نشد.

حاج قاسم کسی بود که هرگز خانواده شهدا و همرزمانش را فراموش نکرد؛ او دلسوزانه به دیدار خانواده‌های شهدا می‌رفتند و پای صحبت‌های فرزندان، همسران، پدران و مادران شهدا می‌نشست و ساعت‌ها برای آنها وقت می‌گذاشت با مهربانی از آنان دلجویی می‌کرد و پدران و مادران شهیدان نیز ایشان را مثل فرزند خود دوست داشتند.

همانطور که رهبر عزیز انقلاب در فرمایشات خود فرمودند؛ ایرانی‌ها به خودشان افتخار کنند که مردی از میان آنها از یک روستای دورافتاده برمی‌خیزد، تلاش و خودسازی می‌کند، به چهره‌ی درخشان و قهرمان امّت اسلامی تبدیل می‌شود و او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود که پایه‌گذاری امثال قاسم سلیمانی‌ها در دوران دفاع مقدّس گذاشته شد.

سمیرا قربانی/فعال سیاسی

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر