logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۴۷۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر:

100 هکتار در طرح تفصیلی به محدوده شهر ابهر اضافه می‌شود

100-هکتار-در-طرح-تفصیلی-به-محدوده-شهر-ابهر-اضافه-می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: در سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان  پیگیری لازم برای حل برخی از مشکلات شهری انجام شد. یکی از این مشکلات بازنگری در طرح‌های جامع و تفصیلی است که با بازنگری در این طرح‌ها حدود ۱۰۰ هکتار به شهر ابهر افزوده می‌شود.

سعید بهاوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان زنجان، گفت: همزمان با این سفر مطالبات مردم ابهر در حوزه شهری پیگیری شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مردم از اعضای شورا و شهرداری مطالباتی دارند که بسیاری از آنها مطالبه به حقی است، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مطالبات پیگیری شده در حوزه شهری ابهر می‌توان به احداث تقاطع غیرهم سطح در بلوار خرمشهر اشاره کرد که با احداث این تقاطع گره ترافیکی ابهر در این منطقه مرتفع می‌شود.

بهاوری با بیان اینکه دومین موضوع پیگیری شده در این سفر بازنگری در طرح‌های جامع و تفصیلی است، ادامه داد: با بازنگری در این طرح‌ها حدود ۱۰۰ هکتار به شهر ابهر افزوده می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر خاطرنشان کرد: سومین مطالبه اعتبار جهت احداث کارخانه پسماند و چهارمین مطالبه نیز اختصاص بالابر برای آتش‌نشانی است که در این سفر پیگیری شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر