logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۴۷۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه شورای شهر زنجان تصویب شد؛

نصب اِلمان غواصان دریادلان در میدان بسیج

نصب-اِلمان-غواصان-دریادلان-در-میدان-بسیج-
نصب اِلمان غواصان دریادلان در میدان بسیج زنجان با بودجه معادل با ۱۹۳ میلیارد ریال موافقت و به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان، نصب اِلمان غواصان دریادلان در میدان بسیج با بودجه معادل با ۱۹۳ میلیارد ریال موافقت و به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید

اِلمان غواصان دریادل یک فین غواصی است که در آب فرو می‌رود دارای ۳۰متر ارتفاع با نور‌پردازی منطبق با اِلمان و منازل اطراف بصورت قایق ترسیم شده است. 

یکی از لوایح مطرح شده نیز در خصوص تصویب لایحه کمک ۲۰۰ میلیون تومانی شهرداری به ازدواج جوانان در ازدواج دانشجویی بود، در خصوص این لایحه مهدی طالب، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهر زنجان گفت: از ارگان‌ها درخواست داریم برای هر کاری که هزینه کم‌ می‌آوردند سراغ شهرداری نیایند و دست در جیب شهرداری نکنند.

وی در بخشی دیگر با اشاره به مطالعات ترافیکی هسته مرکزی شهر زنجان، گفت: این مطالعات انجام شده است ولی متاسفانه پس از گذشت چند مدتی همچنان منتظر هستیم تا جلسه شورای ترافیک تشکیل و نتیجه اعلام شود تا از بلاتکلیفی ترافیکی شهر در بیاییم. 

وی با بیان اینکه تا به امروز از سوی شورای ترافیک این معضل بلاتکلیف مانده است، افزود: از معاون عمرانی استانداری زنجان خواستار تشکیل سریع این جلسه هستیم تا تاییدات لازم در خصوص اخذ شود. 

طالب در ادامه با اشاره به بازگشایی‌های سطح شهر زنجان گفت: این بازگشایی‌ها موثر در مقوله ترافیک بوده ولی عدم حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهر عامل تشدید ترافیک شده است. 

طالب با بیان اینکه در تقاطع‌هایی که تاکنون ترافیک در شهر وجود نداشت، اذعان کرد: ولی متاسفانه بدلیل عدم فرهنگ رانندگی توسط برخی شهروندان و عدم حضور پلیس و یا در صورت حضور پلیس دخالتی بر امر ترافیک ندارند. 

وی تصریح کرد: در این امر درخواست داریم سردار طراقیه فرماندهی نیروی انتظامی ورود جدی داشته باشد چرا که مشکل ترافیک شهر تا حدودی با وجود پلیس رفع خواهد شد. 

سعید نجفی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان با تایید گفته‌های طالب عنوان کرد: برای اجلاسیه نماز قریب به یک میلیارد تومان هزینه شده و در امر ازدواج جوانان نیز باید کمک کنیم و اگر قرار به مدیریت بودجه شهرداری است باید این کار به صورت دقیق انجام شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر