logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۴۷۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، سرمایه گذاری و امور حقوقی شورای شهر زنجان انتقاد کرد:

استفاده جمله بی‌مغز و من‌درآوردی میزبان مهربان در سفر رئیس جمهور به زنجان

استفاده-جمله-بی‌مغز-و-من‌درآوردی-میزبان-مهربان-در-سفر-رئیس-جمهور-به-زنجان-
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، سرمایه گذاری و امور حقوقی شورای شهر زنجان با انتقاد از اینکه در سفر رئیس جمهور به زنجان یک مورد از ویژگی‌های استان زنجان همچون پایتخت شور و شعور حسینی، غواصان دریادل حرفی به میان نیامد گفت: اصلاح میزبان مهربان هیچ مغزی نداشت و کاملا من دراوردی بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مجید ناصحی‌مقدم امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی زنجان اظهار داشت: در چند روز گذشته سفر ریاست جمهوری به استان را داشتیم که امیدواریم موجبات خیر و پیشرفت در استان را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: اجلاسیه سراسری نماز و برنامه‌های پیرامون آن با همکاری شهرداری و با توافقات شورا انجام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر نجان با بیان اینکه به فصل بودجه‌ریزی سال ۱۴۰۳ نزدیک می‌شویم گفت: امسال شرایط سختی داریم و این شرایط ممکن است در سال پیشرو وجود داشته باشد.

ناصحی‌مقدم با اشاره به اینکه امیدواریم پروژه شهیدان کریمی و بوستان هاشمی نژاد به موقع پایان یابد، گفت: قول‌هایی از طریق وزیر برای حمل و نقل عمومی داده شد که امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم.

حسین حمزه‌لو پاک، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، سرمایه گذاری و امور حقوقی در این جلسه در نطق پیش از دستور در خصوص بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: امسال در تحقق بخشی از بودجه با یک کسری مواجه هستیم و امیدواریم بودجه سال بعد حداقل کسری نداشته باشد و به پروژه‌های عمرانی کلیدی شهر آسیب وارد نکند.

وی افزود: تسریع در ارسال لایحه‌ها انجام شود تا بحث دفترچه عوارض بودجه و تفریق که سه لایحه مهم و کلیدی است به بهترین نحو انجام شود.

حمزه‌لو پاک با بیان اینکه متاسفانه امسال تاکنون در کشور و در شهر زنجان وضعیت اصلا خوبی به لحاظ بارش نداریم و با وضعیت موجود باید بخش دیگری از فضای سبز به رفیوژ تبدیل شود، گفت: اگر شرایط به همین روال پیش رود سال بعد ممکن است برای تامین آب شرب به مشکل بخوریم.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، سرمایه گذاری و امور حقوقی شورای شهر زنجان با بیان اینکه چمن‌های بزرگ در بخشی از سطح شهر کارایی ندارد و سبب استفاده بیش از حد آب، و انرژی و کارگری می‌شود گفت: استفاده از آب خام کلمه بسیار غلطی است که سبب شده تا آب‌های زیرزمینی از بین برود. این فصل بهترین زمان برداشتن چمن‌های اضافی در مسیرهایی همچون مسیر دانشگاه زنجان و ایران ترانسفو است.

وی در بخشی دیگر با انتقاد از اینکه در سفر رئیس جمهور به زنجان یک مورد از ویژگی‌های استان زنجان همچون پایتخت شور و شعور حسینی، غواصان دریادل حرفی به میان نیامد گفت: اصلاح میزبان مهربان هیچ مغزی نداشت و چرا باید این اصلاحات به کار می‌رفت؟ چرا به جای اینکه در بنر‌ها و پوسترها به جای استفاده از پایتخت شعور و شعور حسینی از میزبان مهربان استفاده شود؟ بحث فرهنگی بسیار مهم است ما به دنیا شعار می‌دهیم و دسته حسینه سبک و سیاق زنجان را نشان می‌دهد اما در سفر رییس جمهور به این موضوع هیچ توجهی نشد. کل محتوایی که در سفر رییس جمهور مطرح شد یک جمله بی‌مغز و من دراوردی بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر