logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۴۷۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
انتقاد مردم دندی از حضور نیافتن وزرا در این منطقه؛

منطقه محرومی که از دایره توجهات وزرا پنهان ماند

منطقه-محرومی-که-از-دایره-توجهات-وزرا-پنهان-ماند
اهالی منطقه دندی ماهنشان از اینکه رئیس جمهور یا یکی از وزرا با وجود اینکه از یک ماه قبل تبلیغ حضورشان در منطقه شده بود اما حضور نیافتند؛ دلخور هستند، آنان معتقدند در تمام مناطقی که از قبل تعیین شده بود وزرا حضور یافتند اما دندی همچنان از دید‌ها و دایره توجهات پنهان ماند!

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در یادداشتی که توسط مخاطبان به خبرگزاری موج‌رسا ارسال شده، آمده است بیش از یک ماه بود که هم و غم مسئولان شهرستان ماهنشان و در رأس فرماندار و نماینده منوط و خلاصه در سفر ریاست جمهور به دیار خسته ماهنشان معطوف شده بود اما متأسفانه شاهد عدم حضور ایشان شدیم.

بیشتر بخوانید

این موضوع می‌توانست با حضور یکی از وزیران مهم کابینه تا حدی التیام یابد، اما در کمال ناباوری وزیر علوم و تحقیقات در فرمانداری حضور یافت و جالب است که ایشان شنونده موضوعات در خصوص بخش‌های مختلف کشاورزی همچون آبزی‌پروری! راه‌های مواصلاتی! حق و حقوق معادن! شد که هیچ ارتباطی به تخصص وزیر محترم نداشت از سویی دیگر موضوعاتی که باید در حوزه دانشگاه و دانشجو بود و باید به این وزیر مطرح می‌شد اما مسائل مرتبط هم مطرح نگردید.

 آقای نماینده مجلس دکتر خاتمی و فرماندار، شورای شهر و بخش که عنوان می‌کردید این حضور رئیس جمهور با پیگیری شما حاصل شده است، چرا هیچ گونه عذر خواهی از مردم نمی‌کنید که هیچ نقشی در این موضوع نداشتید، اگر واقعاً مرد میدان بودید وزیر راه، صمت یا کشاورزی را حداقل در دندی حاضر می‌کردید تا حداقل به این میزان که به بخش خصوصی و بیت‌المال) نصب بنر، داربست و.... ضرر زدید جبران مافات شده و این مردم هم می‌دانستند که آقای فرماندار، انگوران را فراموش نکرده و آن قولی را که در روز معارفه داده بودید عمل می‌کردید.

اهالی منطقه دندی ماهنشان از اینکه رئیس جمهور یا یکی از وزرا با وجود اینکه از یک ماه قبل تبلیغ حضورشان در منطقه شده بود اما حضور نیافتند دلخور هستند، آنان معتقدند در تمام مناطقی که از قبل تعیین شده بود وزرا حضور یافتند اما دندی همچنان از دید‌ها و دایره توجهات پنهان ماند!

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر