logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۴۷۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر آزمایشگاه تحقیقاتی بافت‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر خبر داد:

فعالیت آزمایشگاه تشخیص بافت‌های غیرمجاز مواد غذایی در ابهر

فعالیت-آزمایشگاه-تشخیص-بافت‌های-غیرمجاز-مواد-غذایی-در-ابهر
مدیر آزمایشگاه تحقیقاتی بافت‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر گفت: آزمایشگاه بافت‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر پایش سلامت محصولات تولیدی کشور را دائمی کرده است.

علی انیسیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر به دلیل اخذ ایزو ۱۷۰۲۶ در دهمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وی با تأکید بر اهمیت اخذ ایزو ۱۷۰۲۵ گفت: این آزمایشگاه از کیفیت بالایی برخوردار است و گزارش آزمایش‌ها نیز سطح بالایی دارند به طوری که دادگستری می‌تواند براساس پاسخ این آزمایشگاه رأی و برای تولید محصولی در یک کارخانه مجوز صادر کند و یا همان مجوز را باطل کند.

انیسیان تصریح کرد: سازمان دامپزشکی کشور اجازه واردات و صادرات و یا عدم واردات و صادرات محصولات دام، طیور و آبزیان را با اتکا بر گزارش‌های این آزمایشگاه صادر می‌کند و سازمان غذا و دارو نیز براساس گزارش‌های این آزمایشگاه محصولات غذایی موجود در بازار را کنترل می‌کند و حتی گزارش‌های این آزمایشگاه‌ها در سطح بین‌المللی و گمرک‌های سایر ملل نیز مورد پذیرش است.

مدیر آزمایشگاه تحقیقاتی بافت‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر گفت: این آزمایشگاه‌ها می‌توانند با بالا بردن سطح کیفی دستگاه‌ها و کاربرد آزمایشگاه‌ها با سازمان‌های دولتی همکاری کرده و به درآمدزایی برسند به همین دلیل یکی از آزمایشگاه‌های بلااستفاده که مجهز به دستگاه‌های کامل‌تری بوده و برای این کار کمترین هزینه را داشت انتخاب کردیم.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: این آزمایشگاه با این کار پایش سلامت محصولات تولیدی کشور را دائمی کرده و به نحوی که وجود یا عدم وجود بافت‌های غیرمجاز مانند پستان، رحم، روده، اندام‌های لنفاوی، پوست، استخوان و غضروف در مواد غذایی با تجهیزات این آزمایشگاه امکان‌پذیر است و امیدواریم با کمک دانشگاه و خیرین دستگاه‌های تکمیلی برای این آزمایشگاه خریداری شود و به درآمدزایی برسیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر