logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۴۷۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

۲۰۰ پروژه فرهنگی نیمه کاره کشور در دوسال گذشته به اتمام رسید+فیلم

۲۰۰-پروژه-فرهنگی-نیمه-کاره-کشور-در-دوسال-گذشته-به-اتمام-رسید+فیلم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه فرهنگ و هنر پروژه‌های نیمه کاره زیادی وجود دارد اما در طول دو سال اخیر از ۵۰۰ پروژه مهم در حوزه فرهنگ بیش از ۲۰۰ پروژه به اتمام رسیده است و ما بقی پروژه‌های مهم نیز تا پایان دولت در اختیار مردم و اهالی فرهنگ و هنر قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» جلسه نشست فرهنگی هنری و اجتماعی شهرستان ایجرود با حضور اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل سالن امام علی(ع) فرمانداری ایجرود برگزار شد.

بیشتر بخوانید

در این جلسه ابتدا روح‌اله جعفری فرماندار ایجرود توضیحات مختصری از نمای کلی شهرستان ارایه و از اقدامات و عملکرد مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری و هیئت محترم دولت به استان زنجان، ویژه شهرستان ایجرود گزارشی ارائه نمودند.

سپس تعدادی از حاضرین این جلسه ( رئیس دادگستری شهرستان- رئیس اداره کتابخانه های عمومی- نماینده شورای اسلامی شهرستان- مسئول یکی از واحدهای تولیدی و شهردار زرین آباد) به بیان درخواست‌ها و برخی از مطالبات شهرستان پرداختند.

 اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار حادثه کرمان، افزود: حادثه کرمان واکنش سراسر نفرت دشمنان نظام جمهوری اسلامی مخصوصاً رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی است که ضربه سختی از طوفان الاقصی خورده و تاب و تحمل پیروزی‌های جبهه مقاومت را ندارد. در مقابل جنایات رژیم غاصب، ملت ایران مقاوم‌تر می‌شود.

اسماعیلی اضافه کردند: تعداد ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم اسلام و نظام شده، و باز هم محکمتر و قدرتمندتر از قبل مقابل دشمن ایستاده‌ایم و اقدامات نفرت انگیز آنها، وحدت ملی و انسجام را در بین مردم تقویت می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با توجه به درخواست‌های مطرح شده، در بخش‌ها و موارد ذیل قول مساعد دادند؛ کمک به تجهیز فرهنگسرا و مراکز فرهنگی و کتابخانه‌های شهرستان، کمک به ایجاد سالن سینما در محل مجتمع فرهنگی هنری زرین، اختصاص یک دستگاه واحد کتاب‌رسان سیار روستایی و پشتیبانی و کمک در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری، پیگیری بیمه تامین اجتماعی مادحین شهرستان از جمله مواردی بود وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع اعضای شورای اداری و فعالان فرهنگی هنری و اجتماعی شهرستان ایجرود برای برقراری عدالت فرهنگی و در راستای توسعه این شهرستان بیان داشتند.

وزیر ارشاد با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ هزار پروژه نیمه تمام از دوره‌های قبل وجود داشت که بار سنگینی را به دولت وارد کرده است، گفت: در عین حال در حوزه فرهنگ و هنر پروژه‌های زیادی وجود دارد با این حال در طول دو سال اخیر از ۵۰۰ پروژه مهم در حوزه فرهنگی بیش از ۲۰۰ پروژه به اتمام رسیده است و ما بقی پروژه‌های مهم نیز تا پایان دولت در اختیار مردم و اهالی فرهنگ و هنر قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر