logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۴۷۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران:

90 درصد روستاهای کشور تا پایان سال از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

90-درصد-روستاهای-کشور-تا-پایان-سال-از-نعمت-گاز-بهره‌مند-می‌شوند
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از اجرای گاز رسانی به 5 هزارو 350 روستا و 43 شهر در طول خدمت دولت سیزدهم در کشور خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 90 درصد روستاهای کشور تا پایان سال از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»مجید چگینی از گاز رسانی به 30 میلیون مشترک در کشور خبر داد و افزود: شرکت ملی گاز ایران روزانه گاز، حدود ۳۰ میلیون مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و نیروگاهی را تامین می‌کند و پایداری این خدمت‌رسانی عظیم نیازمند مدیریت بهینه مصرف گاز در تمامی بخش‌ها است که به مدد خداوند متعال و با تلاش و دقت هم میهنان میسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به برنامه‌های و اقدامات انجام شده در امر گاز‌رسانی در شهرها و روستاهای کشور، افزود: با اجرای طرح‌های جاری و برنامه‌ریزی‌های انجام شده 90 درصد روستاهای کشور تا پایان سال از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه از ابتدای کار دولت خدمت‌گذار تا کنون عملیات اجرایی گاز رسانی به 5 هزارو 350 روستا و 43 شهر در کشور به پایان رسیده است خاطر نشان کرد: با همت، همکاری و هم‌افزایی دولت سیزدهم و مسئولان شرکت ملی گاز اقدامات خوبی در راستای گاز رسانی به روستاهای صعب‌العبور و شهرهای دور افتاده در کشور انجام شده است.

چگینی با اشاره به اهمیت گاز‌رسانی به صنایع و واحدهای تولیدی در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در کشور افزود: گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی در کنار گاز‌رسانی به روستاها از جمله برنامه های پیش روی شرکت ملی گاز ایران است که در این در این مدت در این زمینه نیز اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

وی از گاز رسانی به 8 هزار و 300 واحد صنعتی خرد و کلان در طول دو سال خدمت دولت مردمی و انقلابی خبر داد و اذعان داشت: به لطف خداوند متعال و با مساعی ارزشمند همه همکاران ارزشمندم در بخش‌های پالایش، انتقال و توزیع گاز طی دو سال گذشته و از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، طرح‌های گازرسانی روستایی در کشور شتاب چشمگیری داشته است و کارکنان خدوم شرکت ملی گاز ایران در راستای برخورداری مردم عظیم الشان میهن‌ مان گام‌های موثری برداشته‌اند و برای استمرار جریان گاز شبانه روز در تلاش هستند. 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر