logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۴۶۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با سفر رییس جمهور به زنجان؛

سه خانواده زنجانی دارای فرزند چهار قلو صاحب خانه شدند

سه-خانواده-زنجانی-دارای-فرزند-چهار-قلو-صاحب-خانه-شدند
دستیار اجرایی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: همزمان با دور دوم سفر استانی رئیس جمهور، سه خانواده زنجانی دارای فرزند چهار قلو صاحب خانه شدند و کلید آپارتمان خود را تحویل گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»فرناز هوشیار در حاشیه دومین سفر معاون رئیس‌ جمهور در امور زنان و خانواده به استان زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تاکنون در راستای فرموده‌های رهبر معظم انقلاب و تاکید رئیس جمهور برای خانه‌دار شدن خانواده‌های بالای سه فرزند اقدامات خوبی انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته،‌ در کنار خانواده‌های دارای فرزند چندقلو خواهیم بود و نهضت خانه‌دار شدن خانواده‌های بالای چند فرزند ادامه می‌یابد.

هوشیار در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای فعال کردن صندوق‌های اشتغال خرد روستایی،‌ گفت: به کمک اعتباراتی که معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌ جمهوری در مصوبات دور اول سفر استانی به زنجان اختصاص داده و به همت اداره‌کل هماهنگی این معاونت، چرخه فعالیت اقتصادی تولید محصول، اشتغال و کارآفرینی صندوق‌های اشتغال خرد روستایی استان زنجان فعال‌تر شده است.

وی ادامه داد: همچنین اختصاص وام کارآفرینی و اشتغال کشاورزی برای زنان روستایی و تسهیلات ازدواج برای زوجین دهه ۶۰، بخشی از مصوبات دور اول سفرهای استانی است.

وی اضافه کرد: تکمیل و بازسازی سه مدرسه دخترانه از دیگر مصوبات دور اول سفرهای استانی است که تاکنون درصد زیادی از مصوبات تحقق‌ یافته و پیگیر تحقق کامل آنها با توجه‌ به ظرفیت‌های استان و رایزنی‌های مورد نیاز هستیم.

هوشیار خاطرنشان کرد: تاکنون در راستای اجرای طرح‌های توانمندسازی بانوان از ۴۳۶ کارآفرین و ۸۷۳ کارجو حمایت شده و برای ۹۰۲ نفر در ۱۰ شهرستان و ۲۰ رشته مختلف، آموزش‌های مهارتی ارائه شده‌ است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر