logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۴۶۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

مطالبه اصلی مردم طارم از رئیس جمهور آب، جاده و بیمارستان است

مطالبه-اصلی-مردم-طارم-از-رئیس-جمهور-آب،-جاده-و-بیمارستان-است
امام جمعه شهرستان طارم گفت: مشکل و مطالبه اصلی مردم شهرستان طارم از رئیس جمهور و وزرا در خصوص آب کشاورزی، جاده و بیمارستان است که امیدواریم این مشکلات حل شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان، اظهار داشت: دشمنان حتی از زایران سردار سلیمانی در هراس هستند.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه با گرامیداشت حضور رئیس جمهور در استان زنجان و وزرای همراه گفت: یکی از وزرا در شهرستان طارم حضور خواهند یافت که امیدواریم سبب خیر و برکت در این شهرستان شود و مشکل و مطالبه اصلی مردم که در خصوص آب کشاورزی، جاده و بیمارستان است حل شود.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به اینکه متاسفانه قول‌هایی در دوره‌های قبل برای حل مشکلات داده شد اما به سرانجام نرسید، تصریح کرد: با اینکه مسئولان شهرستانی و استانی پیگیر حل مشکلات هستند اما به نتیجه مطلوب نمی‌رسدو نمونه بارز آن حق‌آبه شهرستان طارم است با اینکه میزان آورد آب این شهرستان از ۲۲ رودخانه فصلی ۶۴۰ میلیون مترمکعب است اما در تابستان طارم تشنه آب است.

حجت‌الاسلام منصوری با بیان اینکه بزرگترین باغ شهر زیتون کشور در شهرستان طارم است اما دریغ از اینکه خود بتواند با وجود آب کافی ذخیره‌ای برای شهرستان داشته باشد تصریح کرد: انتظار مردم از مسئولان حل مشکلات است.

وی با بیان اینکه به خاطر جاده‌های نامناسب شهرستان طارم مردم و مسافرین در سختی هستند، گفت: جاده بناب منجیل که جز مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۱ به استان زنجان است، اما پروژه متاسفانه تاکنون تکمیل نشده و نیازمند اعتبار است.

امام جمعه شهرستان طارم در ادامه ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در کرمان گفت: عاملین این اقدام باید بدانند سربازان سردار حاج قاسم انقام سختی از آنان خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: با اینکه آمریکا و اسراییل از ترس انتقام مسئولیت این حادثه را بر عهده نگرفتند و اعلام کردند که هیچ نقشی در این حادثه ندارند اما عاملین اصلی این جنایت آمریکا واسراییل هستند.

حجت‌الاسلام منصوری با اشاره به اینکه جنایتکاران نتوانستند عشق و شوق مردم به سردار سلیمانی را با گذشت زمان تحمل کنند، گفت: دشمنان باید بدانند این حادثه با پاسخ سخت و پشیمان کننده‌ای همراه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه اسراییل نفس‌های آخر خود را می‌کشد گفت: دشمنان از ملت آگاه و بیدار ایران خصوصا بعد از انقلاب اسلامی کینه دارند اما نتوانسته‌اند هیچ غلطی بکنند.

امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه مسئولیت این جنایت تروریستی را داعش بر عهده گرفت، ادامه داد: اما داعش بداند سربازان حاج قاسم اجازه عرض اندام را نخواهد داد.

وی گفت: تا می‌توانیم باید جهاد تبیین را جدی بگیریم چراکه جهاد تبیین میدان را از دشمن می‌گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر