logo
امروز : پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۴۶۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه ماهنشان:

شهید سلیمانی خطرناک‌تر از سردار سلیمانی برای دشمنان است

شهید-سلیمانی-خطرناک‌تر-از-سردار-سلیمانی-برای-دشمنان-است
فرمانده سپاه ماهنشان با بیان اینکه برای دشمن شهید سلیمانی خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است گفت: دشمن با شهید کردن سردار سلیمانی نه تنها به اهداف خود نرسید بلکه بیشتر از پیش شکست خورد.

محسن خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: برای دشمن شهید سلیمانی خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است و دشمن با شهید کردن سردار سلیمانی نه تنها به اهداف خود نرسید بلکه بیشتر از پیش شکست خورد.

بیشتر بخوانید
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه سالروز شهادت سردار سلیمانی با ولادت حضرت فاطمه(س) عجین شده است نشان و حکایت از آن دارد که سردار سلیمانی زندگی فاطمی داشت.
وی ادامه داد: سردار سلیمانی شخصیتی است که نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح منطقه‌ای و حتی جهانی شناخته شده است.
وی تصریح کرد: سردار سلیمانی الگوی جهاد بودند و در راه خداوند جهاد می‌کردند، ایشان الگوی کامل و جامع متفاوت و در راس و دسترس برای ملت ایران بویژه نوجوانان و جوانان هستند.
این مسئول ادامه داد: عملیاتی مانند طوفان‌الاقصی که باعث شد آسیب‌های جبران ناپذیر به دشمن وارد شود از برکت وجود شهید سلیمانی و ادامه دهندگان محبان و دوست داران آن شهید است.
محسن خدابنده‌لو ابراز کرد: هر کس با اخلاص بندگی خداوند را بر عهده بگیرد خداوند او را عزت می‌دهد و برهمگان عزیز می‌گرداند.
وی ادامه داد: شهید سلیمانی نشان داد که چگونه یک شخص می‌تواند از جانب خدا عزت یابد و در میان بندگانش عزیز و ارزشمند گرداند.
وی تاکید کرد: سردار سلیمانی سرداری است که هیچ کلمه‌ای قادر به وصف ایشان نیست.
این مسئول تصریح کرد: شاید بتوان گفت کلمه سردار آسمانی دل‌ها را می‌توان در وصف ایشان آورد چرا که ایشان با وجود آسمانی بودن همچنان در دل‌های ما هستند و تا ابد در یاد و خاطرمان زنده خواهند ماند.
فرمانده سپاه ماهنشان ادامه داد: امید است ما بتوانیم ادامه دهنده راه شهید سلیمانی باشیم و سلیمانی‌های دیگر پرورش دهیم.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر