logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۴۵۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره تعاون روستایی خدابنده خبر داد:

تخفیف ۲۰ درصدی بیمه محصولات کشاورزی خدابنده

تخفیف-۲۰-درصدی-بیمه-محصولات-کشاورزی-خدابنده
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده گفت: کشاورزانی که کشت قراردادی خود را در سامانه این طرح ثبت کنند شامل تخفیف ۲۰ درصدی بیمه محصولات کشاورزی خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل ازنسیم اشراق، اسماعیل کرمی زرندی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده اظهار کرد: کشاورزانی که تاکنون به ثبت کشت قراردادی خود اقدام نکرده‌اند می‌توانند با ورود به سامانه این طرح به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امسال بر اساس سیاست‌های دولت و وزارت جهاد کشاورزی سه دستگاه متولی کشت قراردادی شده‌اند که پشتیبانی امور دام در رابطه با محصول جو و ادارات کل غله و تعاون روستایی در محصولات گندم آبی، دیم و کلزا این اقدام را انجام می‌دهند.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده ادامه داد: سامانه‌ای در این راستا طراحی شده است که کشاورزان می‌توانند با ورود به این سامانه و انتخاب گزینه تعاون روستایی با وارد کردن اطلاعاتی مانند ابعاد زمین، حدود اربعه، اطلاعات فردی و سایر موارد خواسته شده پس از طی چند مرحله و پس از تایید آن توسط اداره کل مربوطه کار ثبت قرارداد خود را انجام دهند.

وی همچنین یادآور شد: کشاورزان می‌توانند با مراجعه به لینک https://farm.mcinext.com و یا نصب برنامه از سایت سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به آدرس www.corc.ir بر روی گوشی خود نسبت به عقد قرارداد خود به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

کرمی زرندی با اشاره به مزایای این طرح برای ثبت نام کنندگان گفت: کسانی که در این طرح شرکت می‌کنند از ۲۰ درصد تخفیف بیمه محصولات کشاورزی برخوردار می‌شوند ضمن آنکه از جایزه قرارداد به میزان هر تن ۱۵۰ هزار تومان نیز برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر این دولت در برابر ثبت نام کنندگان در این طرح متعهد می‌شود که محصولات آنها را به قیمت تضمینی که ابلاغ می‌کند خریداری کند.

کرمی زرندی اضافه کرد: بهره‌بردارانی که کار کاشت محصول در اراضی کشاورزی خود به پایان رسانده‌اند نیز می‌توانند قرارداد خود را منعقد و به ثبت برسانند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: از ابتدای آذر (زمان آغاز طرح) بیش از۸۰۰ هکتار قرارداد توسط بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان خدابنده در این سامانه به ثبت رسیده است .

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر