logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۴۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
به مناسبت هفته دولت انجام می‌شود

کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از 14 پروژه شهری زنجان با اعتبار بیش از 66 میلیارد تومان

کلنگ‌زنی-و-بهره‌برداری-از-14-پروژه-شهری-زنجان-با-اعتبار-بیش-از-66-میلیارد-تومان

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های شهری زنجان در هفته دولت گفت: 14 پروژه در زنجان با اعتبار بیش از 66 میلیارد و 400 میلیون تومان کلنگ زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پروژه‌های قابل بهره‌برداری شهرداری زنجان اظهار کرد: احداث فضاي سبز پشت تالار كيميا كوي الهيه (پارك محله‌اي كميل) با اعتبار 6میلیارد 627 میلیون ریال از پروژه‌های هفته دولت در سال جاری است.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های شهرداری زنجان که در هفته دولت افتتاح می‌شود تصریح کرد: احداث فضاي سبز پشت جايگاه CNG بلوار نرگس كوي فرهنگ، كوي شهر آرا و بلوار محيط بان و احداث سرويس بهداشتي در سطح شهر (بلوار نرگس و بازار روز الهیه) از دیگر پروژه‌های شهرداری زنجان است.

سرپرست شهرداری زنجان اصلاح هندسي ميدان مدرس، احداث ادامه بلوار ملاصدرا ( خيابان اول شهرك و مقابل  برق منطقه اي) با اعتبار 14 میلیارد ریال، احداث بلوار نينوا با 20 میلیارد ریال و احداث زمين چمن مصنوعي و پيور پارك بانوان با 3 میلیارد 440 میلیون ریال را از دیگر پروژه های شهرداری زنجان در هفته دولت عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌های شهرداری زنجان به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی برخی از آنها نیز آغاز می‌‌شود بیان کرد:  پروژه اتصال سايت كارگاهي با سايت آهن فروشان با اعتبار 2 میلیارد و 573 میلیون ریال انجام می‌شود.

محمدی در ادامه همچنین آبنمای بلوار آزادی با 3 میلیارد ریال، اجرای ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر شهر (21553 تن) با 51 میلیارد و 727 میلیون ریال و نیز اجرای روکش آسفالت مکانیزه در سطح معابر شهر از جمله خیابان اول شهرک کارمندان، لاین جنوبی بلوار چمران و کندرو مقابل بیمارستان آیت الله موسوی و غیره (30617 تن) با اعتبار 45 میلیارد 925 میلیون ریال و احداث پارک دانشجو هم با اعتبار 10 میلیارد ریال جزو پروژه‌های شهری زنجان عنوان کرد.

وی مجموع کل اعتبارات صرف شده برای این پروژه‌ها را 664 میلیارد و میلیون و 921 هزار ریال اعلام کرد.

سرپرست شهرداری زنجان در ادامه با اشاره به اقدامات شهرداری زنجان برای برگزاری جشنواره ملی آش در زنجان بیان کرد: همه اقدامات لازم زیر ساختی از سوی شهرداری انجام شده و برنامه‌های فرهنگی نیز برای جذب گردشگر در زنجان همزمان با برگزاری جشنواره آش برگزار می‌شود.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر