logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۴۴۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

کانون‌های فرهنگی باید در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین باشند

کانون‌های-فرهنگی-باید-در-راستای-تحقق-اهداف-سند-تحول-بنیادین-باشند
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: کانون‌های فرهنگی و تربیتی بایستی در راستای تحقق تمام ساحتی اهداف سند تحول بنیادین قدم بردارند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مجید مرادی در جلسه هم‌اندیشی شورای برنامه‌ریزی، ضمن قدردانی از تلاش همکاران در کانون‌های تربیتی و فرهنگی شهرستان با بیان اهمیت و ضرورت نقش کانون‌های فرهنگی تربیتی گفت: اجرای برنامه‌ها و فعاليت‌های فرهنگی، ادبی، هنری، ورزشی، اجتماعی، علمی و مهارتی در جهت رشد و شكوفایی استعدادهای نوجوانان دانش‌آموز از اهداف تشکیل کانون‌های فرهنگی و تربیتی است.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و تربیتی بایستی در راستای تحقق تمام ساحتی اهداف سند تحول بنیادین قدم برداشته و بعنوان مراکز شاخص فرهنگی، تربیتی و پرورشی شهرستان‌ها شناخته شوند.

مرادی افزود: مربیان کانون‌های فرهنگی تربیتی باید با یک برنامه‌ریزی منطقی و با تلاش و اهتمام جدی، کانون‌ها را محلی برای شناسایی استعدادها، توانمندی‌های دانش‌آموزان و پر کردن مطلوب اوقات فراغت و گسترش نشاط اجتماعی آنان قرار دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: در این مراکز باید برنامه‌ریزی‌های مثبت و سازنده برای دانش‌آموزان در خارج از مدرسه به‌وجود آید به گونه‌ای که این فعالیت‌ها موجبات تعمیق یادگیری، مسئولیت‌پذیری، فعالیت‌محوری و توسعه در یادگیری را در دانش‌آموزان فراهم سازند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر