logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۴۴۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ در گفتگو با موج‌رسا:

خودروهای پارک شده در تقاطع‌ها اعمال جریمه می‌شوند

خودروهای-پارک-شده-در-تقاطع‌ها-اعمال-جریمه-می‌شوند
رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ با بیان اینکه خودروهای پارک شده در تقاطع‌ها اعمال جریمه می‌شوند گفت: پارک خودرو در حریم تقاطع‌ها ممنوع است.

سید پیمان شبیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه پارک خودرو در حریم تقاطع‌ها ممنوع بوده که در تمام آئین نامه‌ها تعریف شده است گفت: در صورت مشاهده اعمال قانون توسط مامورین اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی گفت: برخی تقاطع‌ها شامل هسته مرکزی است که تابلو حمل با جرثقیل در تقاطع‌های پر ترافیک نصب شده است که در صورت عدم رعایت قوانین اگرخودرویی در تقاطع‌های پر تردد پارک شود با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شود.

رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود برای ممانعت از پارک خودرو در تقاطع‌ها حدالمقدور از سرویس‌های حمل و نقل عمومی استفاده شود.

شبیری ابراز کرد: مدیریت شهری همفکری لازم در ارتباط با پارک خودرو در نقاط پر تردد داخل شهر انجام گیرد.

وی ابراز کرد: همشهریان دقت لازم داشته باشند که  پارک کردن و توقف کردن مسیرهایی که به وسیله‌ی تابلوهای ممنوعه، مشخص شده است شامل : ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی،  حداقل ۱۵ متر قبل و بعد از تقاطع ها که به آن حریم تقاطع می گویییم، حداقل ۱۵ متر قبل و بعد از مراکز اورژانس، آتش نشانی و مراکز پلیس  و.. ممنوع است و در صورت مشاهده اعمال قانون می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر