logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۴۴۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

پوشش ابری و وزش باد در استان افزایش می‌یابد

پوشش-ابری-و-وزش-باد-در-استان-افزایش-می‌یابد
کارشناس پیش‌بینی اداره هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه امروز شرایط جوی نسبتا پایداری برای استان انتظار داریم گفت: پوشش ابری و وزش باد در استان افزایش می‌یابد.

الهام نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه طبق آخرین بررسی‌های انجام شده بر روی نقشه‌های هواشناسی استان زنجان شرایط جوی امروز نسبتاً پایدار و  آسمان استان صاف است که در  بعد از ظهر گاهی با وزش باد همراه خواهد بود گفت: دمای فعلی شهر زنجان منفی ۲ درجه بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت پنج درجه کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: طی روزهای پنجشنبه و جمعه امواج ضعیفی از جو منطقه استان عبور خواهد کرد که با  افزایش پوشش ابر و تقویت وزش باد همراه خواهد بود و پوشش ابری و وزش باد در استان افزایش می‌یابد.

کارشناس پیش‌بینی اداره هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: روزهای ابتدایی هفته آینده شرایط جوی پایداری برای استان انتظار داریم و از نظر دمایی روز پنجشنبه تغییرات چندانی  در دما مشاهده نمی‌شود و دمای هوا در روزهای جمعه و شنبه به طور نسبی کاهش پیدا خواهد کرد.

نجفی تصریح کرد: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در 24 ساعت گذشته سجاس بامنفی 6 درجه سلسیوس سردترین و چورزق با 23.9 درجه سلسیوس گرمترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر