logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۴۴۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

بازدید وزیر کشور از غرفه زنجان در نمایشگاه مدیریت بحران+عکس

بازدید-وزیر-کشور-از-غرفه-زنجان-در-نمایشگاه-مدیریت-بحران+عکس
وحیدی وزیر کشور و نامی رئیس سازمان مدیریت بحران از غرفه اداره کل مدیریت بحران استان و شرکت‌های دانش بنیان زنجان در نمایشگاه مدیریت بحران بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» وحیدی وزیر کشور و نامی رئیس سازمان مدیریت بحران از غرفه اداره کل مدیریت بحران استان و شرکت‌های دانش بنیان زنجان در نمایشگاه مدیریت بحران بازدید کردند.

بیشتر بخوانید

دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی مدیریت بحران، ایران قوی از ۴ تا ۶ دی ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود.

عباس بابایی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان در این باره گفت: دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی، در تاریخ ۴ تا ۶ دی ماه در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود. 

وی افزود: استان زنجان با حضور پنج شرکت که محصولات آنان مرتبط با مدیریت بحران است در این نمایشگاه شرکت کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: این نمایشگاه بین‌المللی که با حضور کشورهای خارجی و کلیه استان‌های کشور برگزار می‌شود، مدیریت‌های بحران سراسر کشور؛ عملکرد خود را در این رویداد به دید مردم قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: شرکت‌های مرتبط نیز محصولات خود را اعم از دانش بنیان و غیر دانش‌بنیان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

بابایی گفت: این پنج شرکت زنجانی که در نمایشگاه حضور دارند شامل، شرکت کاردانان شایسته، شرکت سیمان زنجان، شرکت آبرسان نوید، شرکت عایق‌های الکتریکی پارس زنجان و شرکت سیلیس‌آرای خرمدره هستند.

وی در خصوص هدف برگزاری این نمایشگاه نیز؛ گفت: فراهم کردن زیرساخت با محوریت رشد و توسعه دانش و فناوری در ارتقای نظام مدیریت بحران کشور با مشارکت و همکاری تمامی سازمان‌ها و مدیریت بحران کشور است؛ که در آن دستگاه‌های اجرایی و ادارات کل، مدیریت‌های بحران کشور، دانشگاه‌ها، موسسات علمی و پژوهشی، نخبگان، اساتید و پژوهشگران علمی، فعالین حقوقی، صنفی حقیقی و صنعتی در حوزه مدیریت بحران کشور و منطقه حضور دارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر