logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۴۴۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه راه مواصلاتی سلطانیه، قیدار به کبودرآهنگ

پیشرفت-فیزیکی-۷۰-درصدی-پروژه-راه-مواصلاتی-سلطانیه،-قیدار-به-کبودرآهنگ
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده از پیشرفت فیزیکی۷۰ درصدی پروژه مهم راه مواصلاتی سلطانیه، قیدار به کبودرآهنگ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق، پرویز خلجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده اشاره‌‌ای به اقدامات انجام شده در حوزه راه و مسکن این شهرستان کرد و گفت: از لحاظ راه‌های مواصلاتی ما پروژه‌هایی را در دست اقدام داریم که می‌توان به پروژه سجاس به خمارک که حدود ۵ کیلومتر انجام و آسفالت‌ریزی شده است و نصب علایم آن صورت پذیرفته است اشاره کرد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: سایر پروژه‌هایی را هم داریم که مقداری عملیات زیر سازی آنها انجام شده است و مهمترین این پروژها راه مواصلاتی سلطانیه، قیدار به کبودراهنگ است که چیزی حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم در آینده نزدیک شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

خلجی خاطر نشان کرد: در سال ۹۸ نزدیک هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که خوشبختانه توانستیم برای واجدین شرایط، تامین مسکن کنیم و از این تعداد از ثبت نام کنندگان برای ۵۱۹ نفر تامین زمین شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده مهمترین و عمده مشکل در حوزه مسکن در خدابنده را تامین زمین و تخصیص به موقع اعتبارات لازم در حوزه راه عنوان کرد و گفت: با پیگیری‌های مستمر فرمانداری و نماینده شهرستان خدابنده این امر به زودی محقق خواهد شد و شاهد پیشرفت و آبادانی شهرستان خوایم بود.

خلجی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ پیگیری‌هایی با اداره اوقاف انجام شد که در آن مقداری از اراضی اوقافی به شهرداری الحاقی شد و طرح نهضت ملی مسکن در همین سال در شهرستان خدابنده کلید زده شد.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر