logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۴۳۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

توافقات با شهرداری زنجان برای الحاق اراضی لیل‌آباد انجام شد

توافقات-با-شهرداری-زنجان-برای-الحاق-اراضی-لیل‌آباد-انجام-شد
استاندار زنجان با بیان اینکه اهمیت موضوع الحاق اراضی لیل‌آباد به زنجان بالا است، گفت: در این راستا جلسات متعددی در حوزه خاک و زیست محیطی انجام و توافقات با شهرداری نیز صورت گرفته و تمام امضاها بدون حرف و حدیث است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی امروز در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در خصوص الحاق اراضی لیل‌آباد به شهر زنجان، اظهار داشت: در خصوص درجه خاک این اراضی باید بررسی مفصل در این اراضی انجام می‌شد که این امر توسط سازمان جهاد کشاورزی استان انجام گرفت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: حضور رئیس جمهور در چند هفته آینده در استان محتمل است و درخواست داریم این مصوبه در سریع‌ترین زمان مصوب شود تا گشایشی در حوزه مسکن ملی و تخصیص زمین در استان داشته باشیم.

استاندار زنجان گفت: اهمیت این موضوع بسیار بالا است و در این راستا جلسات متعددی در حوزه خاک و زیست محیطی انجام و توافقات با شهرداری نیز صورت گرفته و تمام امضاها بدون حرف و حدیث است.

وی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها در حوزه مولد‌سازی نیاز به کار دارند، گفت: اما در حال حاضر آمار برخی از دستگاه‌ها احصا شده و کاملا مواردی که مقرر بر مولدسازی دارد مشخص شده است. 

افشارچی گفت: چند روزی است که اختیاراتی هر چند محدود به استانداران در راستای مولد‌سازی ارایه شده است.

وی اذعان کرد: اگر این اتفاق در استان انجام شود یک انقلابی در استان رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر