logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۴۳۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسابقه کتابخوانی؛

مسابقه کتابخوانی با محوریت نماز در زنجان برگزار می‌شود

مسابقه-کتابخوانی-با-محوریت-نماز-در-زنجان-برگزار-می‌شود-
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مسابقه کتابخوانی از سری برنامه های سی امین اجلاس سراسری نماز و با محوریت نماز از کتاب «فریضه نماز» برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان زنجان، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین دانش‌آموزان مسابقه کتابخوانی در این موضوع برای دانش‌آموزان مقطع پنجم تا دوازدهم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه این مسابقه به صورت آنلاین و با استفاده از کتاب فریضه نماز برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این مسابقه شامل ۱۲ سوال به صورت تستی خواهد بود.   

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه به ۱۰ نفر برتر در این مسابقه جوایز نقدی در قالب کارت هدیه اهدا خواهد شد، گفت: با توجه به در پیش بودن اجلاس سراسری نماز این مسابقه برگزار می‌شود.

اسماعیلی همچنین از برگزاری برنامه به رنگ قنوت در مدارس خبر داد و افزود: این برنامه در ۴۰ مدرسه در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه در جریان برگزاری نماز جماعت در مدارس هم مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز در مدارس برگزار می‌شود، اضافه کرد: آموزش و پرورش به منظور افزایش سرانه مطالعه در جامعه و ارتقاء سطح علم و آگاهی عمومی مردم نسبت به معارف و کارکرد‌های نماز، همه ساله می‌کوشد تا با معرفی و مطالعه کتب سودمند، زمینه ترویج و اشاعه فرهنگ نورانی نماز را در بین دانش‌‌آموزان نهادینه کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: توجه به امر و فریضه مهم نماز باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود و در این برهه زمانی که دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده باید فرهنگ نماز به خوبی برای دانش آموزان تعمیق و تقویت شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر