logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۴۳۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارگزار صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستائیان و عشایر شهرستان ایجرود:

۶۵۰۰ نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستائیان ایجرود هستند

۶۵۰۰-نفر-عضو-صندوق-بیمه-اجتماعی-کشاورزان،‌-روستائیان-ایجرود-هستند
کارگزار صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستائیان و عشایر شهرستان ایجرود گفت: یکی از برنامه‌های این صندوق مراجعه به تک تک روستاها با عنوان دِه گردشی است که به زودی آغاز می‌شود.

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستائیان و عشایر شهرستان ایجرود از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغار کرده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این صندوق 6 هزار و 500 بیمه شده دارد، ادامه داد: 750 خانوار بیمه شده مستمری‌بگیر شامل ‌بازنشستگان، کارافتادگی، فوتی و انتقالی در این واحد وجود دارد.

کارگزار صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستائیان و عشایر شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه حدودً ۸۰ درصد از بیمه شدگان بیمه خود را در سال جاری تمدید کردند، تصریح کرد: نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش ثبت نام داشتیم که پیش‌بینی می‌شود که برای سال آینده این افزایش ثبت بیشتر شود.

وی با بیان اینکه افراد ۱۸ تا ۵۰ ساله روستایی و عشایر می‌توانند از این بیمه روستایی استفاده کنند، خاطر نشان کرد: افراد می‌توانند با ۱۵ سال سابقه و ۶۵ سال سن بازنشسته شوند.

حیدری در خصوص انتقال سابقه به بیمه‌های دیگر نیز به این بیمه گفت: مزایایی که این بیمه دارد این است که از کمک‌های بلاعوض دولت بهره‌مند است و بخشی از حق بیمه توسط دولت واریز می‌شود.

وی ادامه داد: از شرایط ثبت نام صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایری این است که فرد ثبت کننده حتما باید روستایی باشد و یا در شهرهای زیر ۲۰ هزار خانوار ساکن باشد.

کارگزار صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستاییان و عشایر شهرستان ایجرود تصریح کرد: بخش دیگری از بیمه شدگان این صندوق معرفی شدگان از نظام‌های صنفی و جهادکشاورزی هستند که در بخش‌های کشاورزی فعالیت دارند و معمولاً از نظر سنی که ۱۵ تا ۵۰ سال می‌توانند ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : روحلاه فتحی ] [ ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ]
روستای قلابر سفلا خیابان شهید اژدر فتحی واقع درجاده بلبین
فرم ارسال نظر